Anne ve Babam

Arkadaşlar anne ve babama her baktığımda hüzünleniyorum onları kaybetmekten çok korkuyorum hemde her onlara baktığımda aklıma kötü kötü şeyler geliyor ben bundan nasıl kurtulucamya tek çocuğum tek eglencem teknoloji oda fayda etmiyor ben ne yapacam abi valla
Sizede böyle oluyor mu?
Hayatına başka insanları sok. Ben öyle yaptım
 
Böyle gidersen sıkıntıdan kaynaklanan nedenlerden dolayı onların ölümünün yaşatacağı acıyı senin ölümün onlara yaşatır.
 
Bunu düşünmene gerek yokki onları kaybettikten sonra ahiret diye bir şey var orda sonsuza kadar beraber kalacaksınız
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,781
Mesajlar
11,070,568
Üyeler
197,982
Son üye
erdemonline
Geri
Top