Vallaha bu kadar adilik olmaz ya pes yemin ederim
çok tepki çekeceğimi biliyorum ama yine de doğru bildiğimi söylemekten kaçmayacam
bir ürünü servise gönderdiğimizde eğer ki o ürünle ilgili sorun sonuçlanana kadar idare edecek bir ürün elimizde yok ise
beklemesi ölüm gelir hepimize bunda bir itiraz yok
firmaların bazıları servis lik durumlarda çok hızlı bir şekilde dönmesi hem işimizin işleyişi hem firmanın + puan alması açısından da önemli
bu süreyi yasal süreç dahilinde uzatanlara sitem etmenizde kendinizce haklı görülebilir bir durum ama
yasal süreç hakkındaki süre hakkını sonuna kadar kullanan bir şahısa veya firmaya adi demek yakışmaz
ona bakarsan tüketici kanadında 14 gün koşulsuz şartsız iade hakkını suistimal edercesine kullanan kullanıcılar da var
Bu gün itibari ile zaten yasal sürenin sonuna gelmiş hertürlü size geri dönmeleri gerekiyordu
sizin extradan yasal haklarınız doğmuş
ama bir firmanın yasal hakları doğrultusundaki süreyi istediği gibi kullanma hakkım vardır
bu süreci çık hızlı değerlendiren müşteri gözünde olumlu puan kazanır
yasal süreçler içerisinde son zamana kadar uzatan olumsuz puan kazanır ama uzatanı adi şrfsz filan yapmaz