Yardım AOC ve Asus monitör farkı

Ziyanı yok. Kutusuna ve ürüne zarar vermeden paketleyip iade talebi oluşturun. İncehesap bu gibi konularda müşteri dostudur.
Çok'da değilmiş ürünü aynı gün iade oluşturup diğer gün iade ettim caymaya uygun değil dendi :D
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Artık 3 monitörüm oldu :D
 
Son düzenleme:
Çok'da değilmiş ürünü aynı gün iade oluşturup diğer gün iade ettim caymaya uygun değil dendi :D
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Artık 3 monitörüm oldu :D
Herhalde 4 defa ölü piksel gelen AOC monitörü beğenmediğim diyerek iade edip sipariş verdim, Yanlış hatırlamıyorsam eğer 4. ya da 5. üründe sorun yoktu ve o kaldı.
 
Herhalde 4 defa ölü piksel gelen AOC monitörü beğenmediğim diyerek iade edip sipariş verdim, Yanlış hatırlamıyorsam eğer 4. ya da 5. üründe sorun yoktu ve o kaldı.
Cayma Talebi Uygun Olmadığından Geri Verildi. bunu dediler hocam sonra kargoya verdiler ürünü
 
Cayma Talebi Uygun Olmadığından Geri Verildi. bunu dediler hocam sonra kargoya verdiler ürünü
Eğer iade bildirimi oluşturduğun tarih, bak ulaşması demiyorum. İade bildiriminde bulunduğun tarih satın alımının 14. günü içindeyse iade almak zorundalar. Tabi ürün, aparatları ve kutusu hasar görmemeli. Bütün bunlar sende okeyse senle ilgili bir sorun yok. Eğer iade etmek istersen süreç hakkında bilgi verebilirim.
 
Eğer iade bildirimi oluşturduğun tarih, bak ulaşması demiyorum. İade bildiriminde bulunduğun tarih satın alımının 14. günü içindeyse iade almak zorundalar. Tabi ürün, aparatları ve kutusu hasar görmemeli. Bütün bunlar sende okeyse senle ilgili bir sorun yok. Eğer iade etmek istersen süreç hakkında bilgi verebilirim.
Tabi çok memnun olurum şuan 12. günde falanım zaten ürün bana ulaştıktan 1 gün sonra iade oluşturdum teslim ettiğim tarihte 72 saat süre vermişlerdi işim vardı ben de ertesi gün teslim ettim
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Eğer iade bildirimi oluşturduğun tarih, bak ulaşması demiyorum. İade bildiriminde bulunduğun tarih satın alımının 14. günü içindeyse iade almak zorundalar. Tabi ürün, aparatları ve kutusu hasar görmemeli. Bütün bunlar sende okeyse senle ilgili bir sorun yok. Eğer iade etmek istersen süreç hakkında bilgi verebilirim.
yani ben gönderirken bi sorun yoktu ama iletirken kargoda oluştuysa bilmiyorum içeriği tam ama kutunun fotoğrafını paylaşmışlar hasarlı bir durum gözükmüyor verdiğim gibi almışlar
 
Son düzenleme:
Tabi çok memnun olurum şuan 12. günde falanım zaten ürün bana ulaştıktan 1 gün sonra iade oluşturdum teslim ettiğim tarihte 72 saat süre vermişlerdi işim vardı ben de ertesi gün teslim ettim
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


yani ben gönderirken bi sorun yoktu ama iletirken kargoda oluştuysa bilmiyorum içeriği tam ama kutunun fotoğrafını paylaşmışlar hasarlı bir durum gözükmüyor verdiğim gibi almışlar
Tamam hocam yapacağınız ilk şey firmaya neden cayma kapsamında olmadığını sorun. Alacağınız cevap doğrultusunda e devlet üzerinden Tüketici Hakem Heyetine başvurun. Yazıda hemen hemen "Satın aldığım ürün için 14 günlük cayma hakkımı süresi içinde kullanmak üzere firmaya başvurdum. Ancak firma, herhangi bir hukuki dayanak sunmadan (ya da geçerli bir sebepleri yoksa), cayma hakkımı yok sayarak talebimi reddetmiştir. 6502 sayılı Kanun gereği koşulsuz olarak tanınan cayma hakkımın firma tarafından dikkate alınmaması nedeniyle başvuru zorunluluğu doğmuştur. Bu nedenle ödediğim bedelin tarafıma iadesini talep ediyorum." yazarsın. Bu süreçte ister ürünü kullanır ister kenara atarsın ama kullandığın ürün için firma senden yıpranma bedeli isteyebilir. Bu süreç yaşadığın il ilçeye göre 3-5 ay arası sürebilir ama en erken 2 ayda çözülür.
 
Tamam hocam yapacağınız ilk şey firmaya neden cayma kapsamında olmadığını sorun. Alacağınız cevap doğrultusunda e devlet üzerinden Tüketici Hakem Heyetine başvurun. Yazıda hemen hemen "Satın aldığım ürün için 14 günlük cayma hakkımı süresi içinde kullanmak üzere firmaya başvurdum. Ancak firma, herhangi bir hukuki dayanak sunmadan (ya da geçerli bir sebepleri yoksa), cayma hakkımı yok sayarak talebimi reddetmiştir. 6502 sayılı Kanun gereği koşulsuz olarak tanınan cayma hakkımın firma tarafından dikkate alınmaması nedeniyle başvuru zorunluluğu doğmuştur. Bu nedenle ödediğim bedelin tarafıma iadesini talep ediyorum." yazarsın. Bu süreçte ister ürünü kullanır ister kenara atarsın ama kullandığın ürün için firma senden yıpranma bedeli isteyebilir. Bu süreç yaşadığın il ilçeye göre 3-5 ay arası sürebilir ama en erken 2 ayda çözülür.
Dediklerinizin aynısını yaptım olumlu bir sonuç olur mu pek sanmıyorum ama. 2 ay önce logitech ile bir sorun yaşamıştım adamlar hollandadan ürünü yollayıp ekstra diğer ürün sizde kalsın göndermeyin vs dediler sanırım kurumsal firma çok önemli amazon falan tercih etseydim keşke daha iyi olurdu. Teşekkürler tavsiyen için dediklerinizi yaptım umarım olumlu sonuç olur.
 
Dediklerinizin aynısını yaptım olumlu bir sonuç olur mu pek sanmıyorum ama. 2 ay önce logitech ile bir sorun yaşamıştım adamlar hollandadan ürünü yollayıp ekstra diğer ürün sizde kalsın göndermeyin vs dediler sanırım kurumsal firma çok önemli amazon falan tercih etseydim keşke daha iyi olurdu. Teşekkürler tavsiyen için dediklerinizi yaptım umarım olumlu sonuç olur.
Valla ben sorun yaşamamak adına hep incehesaptan alışveriş yaptım böyle bir deneyim yaşamanız üzücü. Neyse geçmiş olsun.
 
Valla ben sorun yaşamamak adına hep incehesaptan alışveriş yaptım böyle bir deneyim yaşamanız üzücü. Neyse geçmiş olsun.
Teşekkür ederim benim şansıma artık ya yapcak bişey yok
 
Geri
Top