Yardım Apple Teknik Servisi ile Yaşadığım Sorun (Yardım Lazım)

her zaman olmaması sorun olmadığı anlamına gelmez siz video ile kanıtlamışsınız benim bir anda telefonda simim gidiyor kullanamıyorum tüm işlerimi burdan yapıyorum diyip biraz uslubunuzu ona göre kurmanız daha iyi olacaktır sizi anlamaları için. Bir de ilgilenen kişiye isminizi öğrenebilir miyim diye sorun tekrar çözülmezse ana merkeze iletirsiniz tam olarak şu gün şurda şu saatte şu kişi diye. Benim sorunum sürekli bir sorun değil anlık bir sorun bunu çözün dersiniz ve ilk olarak sorunun videosunu gösterin ordaki ilgilenen kişiye ve maillerine de video linkini atın. Bir de karamsar olmayın olumsuz düşünmeyin dönüş olmuş size bu sefer çözüme ulaşacağını düşünüyorum. Sonuçta müşterisiyle ilgi alaka kuran ve memnuniyete önem veren firmalardan biri diğerlerine göre en azından
Evet size katılıyorum ara ara olsada bu neticede bir sorundur. Şöyle bir durum var ben bu videoyu Appledaki çalışana izlettim ama bunun bir faydasının olmayacağını tamir merkezindeki tanılama sonucunda çıkacak sonucun önemli olduğunu söyledi. Apple Storeda farklı 2 kişi ile görüştüm bu konuda ve ikiside çok iyi şekilde yardımcı oldular ama Tamir Merkezi için aynı şeyi söyleyemiyorum. Pozitif olmaya çalışacağım bakalım yarın ne söyleyecekler. Servis kayıt belgesini detaylı inceledim az önce ve bu belgede cihazdaki arızanın servis çalışanı tarafından görüldüğü yazıyor umarım bir sonuç alırım
 
Evet size katılıyorum ara ara olsada bu neticede bir sorundur. Şöyle bir durum var ben bu videoyu Appledaki çalışana izlettim ama bunun bir faydasının olmayacağını tamir merkezindeki tanılama sonucunda çıkacak sonucun önemli olduğunu söyledi. Apple Storeda farklı 2 kişi ile görüştüm bu konuda ve ikiside çok iyi şekilde yardımcı oldular ama Tamir Merkezi için aynı şeyi söyleyemiyorum. Pozitif olmaya çalışacağım bakalım yarın ne söyleyecekler. Servis kayıt belgesini detaylı inceledim az önce ve bu belgede cihazdaki arızanın servis çalışanı tarafından görüldüğü yazıyor umarım bir sonuç alırım
böyle saçma bir şey mi olur tamir merkezi tanılamak için o an o hatayla karşılaşmazsa tanıyı nasıl koyacak :ROFLMAO: sonuçta anlık olan bir hata ve o sisteme yansımayan anlık gelişen bir olay da olabilir. Sorun kanıtlı şekilde videoya çekilmiş böyle bir şey demeleri de çok tuhaf. Çünkü ben de aynı sorunu yaşadım ve muhattap olduğum firma 1000 kat küçük ve ilgisiz bir firma kanıtlı video olunca ilgilendiler ve çözdüler. Yarın umarım sonuç alırsın aydınlatırsın
 
Evet size katılıyorum ara ara olsada bu neticede bir sorundur. Şöyle bir durum var ben bu videoyu Appledaki çalışana izlettim ama bunun bir faydasının olmayacağını tamir merkezindeki tanılama sonucunda çıkacak sonucun önemli olduğunu söyledi. Apple Storeda farklı 2 kişi ile görüştüm bu konuda ve ikiside çok iyi şekilde yardımcı oldular ama Tamir Merkezi için aynı şeyi söyleyemiyorum. Pozitif olmaya çalışacağım bakalım yarın ne söyleyecekler. Servis kayıt belgesini detaylı inceledim az önce ve bu belgede cihazdaki arızanın servis çalışanı tarafından görüldüğü yazıyor umarım bir sonuç alırım
Anlık arızaların tespiti zor cidden. Mesela benim eskiden bir Android cihaz şebeke sorunu yapıyordu 4G yazıyordu internete girmiyordu birkaç dakika sonra bazen giriyordu aramalar bazen gelmiyordu ama genelde geliyordu, ben arayınca ilkte hat düşüyor 2. de bağlanıyor falan bunu servise kanıtlayana kadar öyle uğraştım ki adamlar haliyle teyit istiyor 2 kere deniyor 2. De olunca tamam sorun yok kafasına giriyor. Apple daha çözüm odaklı olur diye düşünüyorum, cihazı ikinci defa servise vereceksen zorluya git derim.
 
böyle saçma bir şey mi olur tamir merkezi tanılamak için o an o hatayla karşılaşmazsa tanıyı nasıl koyacak :ROFLMAO: sonuçta anlık olan bir hata ve o sisteme yansımayan anlık gelişen bir olay da olabilir. Sorun kanıtlı şekilde videoya çekilmiş böyle bir şey demeleri de çok tuhaf. Çünkü ben de aynı sorunu yaşadım ve muhattap olduğum firma 1000 kat küçük ve ilgisiz bir firma kanıtlı video olunca ilgilendiler ve çözdüler. Yarın umarım sonuç alırsın aydınlatırsın
Kesinlikle çok saçma siz aldığınız satıcı ile mi çözdünüz yoksa aracı falan mı oldular? Birde cihaz modeliniz nedir acaba
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Anlık arızaların tespiti zor cidden. Mesela benim eskiden bir Android cihaz şebeke sorunu yapıyordu 4G yazıyordu internete girmiyordu birkaç dakika sonra bazen giriyordu aramalar bazen gelmiyordu ama genelde geliyordu, ben arayınca ilkte hat düşüyor 2. de bağlanıyor falan bunu servise kanıtlayana kadar öyle uğraştım ki adamlar haliyle teyit istiyor 2 kere deniyor 2. De olunca tamam sorun yok kafasına giriyor. Apple daha çözüm odaklı olur diye düşünüyorum, cihazı ikinci defa servise vereceksen zorluya git derim.
Zorluyada gidebilirim ama şöyle bir bilgi verdiler bana ben bunu zorludanda versem akasyadan versem veya gürgençler troy vs hepsi aynı tamir merkezine gönderildiğini söyledi
 
Kesinlikle çok saçma siz aldığınız satıcı ile mi çözdünüz yoksa aracı falan mı oldular? Birde cihaz modeliniz nedir acaba
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Zorluyada gidebilirim ama şöyle bir bilgi verdiler bana ben bunu zorludanda versem akasyadan versem veya gürgençler troy vs hepsi aynı tamir merkezine gönderildiğini söyledi
Sizin de söylediğiniz gibi hepsi aynı tamir merkezine yönlendiriyor ama burada önemli bir fark var. O da Apple Store daki çalışanların yaklaşımı. Zorlu centera 2 defa iphone götürdüm. Biri iphone 6s plus dı. Hoparlöründen ses az ve cızırtılı geliyordu. 15 dakika içinde değişim verdiler. Diğeri de yine sizinkiyle benzer bir sorun iphone 12 mini de şebeke gidiyordu. Bir daha da geri gelmiyordu. Bu olay ilk başta uçak modunu açıp kapamakla düzeliyordu. Sonrasında komple gitti ancak kapat aç yapınca düzeliyordu. Bu cihazı da AVM de ufak bir tur atana kadar inceleyip sıfırıyla değiştirdiler. İnternetteki yorumlarda da okumuştum. Zorlu’daki Apple Store’un yaklaşımının daha iyi olduğunu. Bir orada şansınızı denemenizi öneririm. Hele ki o anda sorunu gösterebilirseniz ve diğer Store’un sorun olmadığını da söylerseniz değişim büyük ihtimalle verilecektir.
 
Sizin de söylediğiniz gibi hepsi aynı tamir merkezine yönlendiriyor ama burada önemli bir fark var. O da Apple Store daki çalışanların yaklaşımı. Zorlu centera 2 defa iphone götürdüm. Biri iphone 6s plus dı. Hoparlöründen ses az ve cızırtılı geliyordu. 15 dakika içinde değişim verdiler. Diğeri de yine sizinkiyle benzer bir sorun iphone 12 mini de şebeke gidiyordu. Bir daha da geri gelmiyordu. Bu olay ilk başta uçak modunu açıp kapamakla düzeliyordu. Sonrasında komple gitti ancak kapat aç yapınca düzeliyordu. Bu cihazı da AVM de ufak bir tur atana kadar inceleyip sıfırıyla değiştirdiler. İnternetteki yorumlarda da okumuştum. Zorlu’daki Apple Store’un yaklaşımının daha iyi olduğunu. Bir orada şansınızı denemenizi öneririm. Hele ki o anda sorunu gösterebilirseniz ve diğer Store’un sorun olmadığını da söylerseniz değişim büyük ihtimalle verilecektir.
Tamamdır Zorluyuda bir deneyeceğim telefonu aldıktan sonra. Sorun her zaman olmadığı için biraz şans işi
 
Selam dostum, şanslı günündesin, bu konuda maksimum seviyede bilgi alabileceğin kişiye denk geldin :D

Öncelikle yapman gerekenler sırasıyla sorunun bir videosunu çekmek, evet zor olacak biliyorum ama sürecini acayip hızlandıracak. Önceden gittiğin servislerin tarihleri ile birlikte not al. Apple Destek uygulamasından kendine bir arama planla ya da doğrudan https://www.apple.com/tr/contact adresinden senin için uygun olan şekilde iletişime geç.

Bu süreçte yapman gereken tek şey sabırlı olmak, daha önce aramadıysan eğer sana bir sürü adım önerilecek, hepsini önerildiği üzere yap. Bazen gerçekten çözüm olabiliyor, hiçbir önerilen adıma ne alaka diyerek geçiştirme. Günün sonunda dosyanı birisi devir alacak, sonrasında seninle düzenli olarak iletişime geçecek ya da doğrudan servis yönlendirmesinde bulunacak. Servise 2-3 defa gitmen gerekebilir ama günün sonunda yaşadığın bu sorun için ya bir çözüm bulunacak ya da cihazın değişecek. İçin rahat olsun, gerçekten ortada bir durum varsa biraz teferruatlı olsa da yardımcı olunuyor.

Zorlu'da doğrudan değişim yapılmazsa bile dediğim yoldan mutlak sonuca ulaşırsın, için rahat olsun, konu THH'ye bile kalmaz

İstediğin zaman özelden herhangi bir noktada takıldığında soru sorabilirsin, daha fazla detayı herkese açık olarak paylaşamıyorum :D
 
Apple Amerika üzerinden oluşturduğum telefon görüşmesi benim numarayı yazarken fazladan bir tuşa basmamdan dolayı iptal oldu :) Aramışlar ve ulaşamamışlar. Ben kendim Apple ı aradım ve bana şu bilgi verildi cihazı servisten almamı söylediler ve sorun yüksek ihtimalle yazılımsaldır sizinle yapılabilecek her şeyi deneyelim dediler. Apple Store dada cihazı sıfırlarsak çözülür demişlerdi ama çözülmedi :). Cumartesi İstanbula gideceğim sizce ne yapmalıyım telefonda görüştüğüm kişinin dediğini mi yapmalı yoksa direkt zorluya mı bırakayım? İstanbula sürekli git gel yapmazsam benim için iyi olacak maliyetli bir süreç oluyor ve çok zamanımı alıyor
@Faramirxx @edemirdere @gunesss

 
Apple Amerika üzerinden oluşturduğum telefon görüşmesi benim numarayı yazarken fazladan bir tuşa basmamdan dolayı iptal oldu :) Aramışlar ve ulaşamamışlar. Ben kendim Apple ı aradım ve bana şu bilgi verildi cihazı servisten almamı söylediler ve sorun yüksek ihtimalle yazılımsaldır sizinle yapılabilecek her şeyi deneyelim dediler. Apple Store dada cihazı sıfırlarsak çözülür demişlerdi ama çözülmedi :). Cumartesi İstanbula gideceğim sizce ne yapmalıyım telefonda görüştüğüm kişinin dediğini mi yapmalı yoksa direkt zorluya mı bırakayım? İstanbula sürekli git gel yapmazsam benim için iyi olacak maliyetli bir süreç oluyor ve çok zamanımı alıyor
@Faramirxx @edemirdere @gunesss

ben devamını özelden yazayım sana
 
Durum Güncellemesi: Bugün cihazı teslim aldım ve SIM kartı takar takmaz hatanın devam ettiğini gördüm. Cihaz tekrardan Apple Onarım Merkezine gitti. Ne olacağı hala belli değil.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,163,315
Mesajlar
10,485,093
Üyeler
184,768
Son üye
Karol
Geri
Top