Luci_
80+ Bronze
- Katılım
- 3 Şubat 2021
- Mesajlar
- 673
- Reaksiyon skoru
- 146
- Konu Sahibi Konu Sahibi
- #14
Evet size katılıyorum ara ara olsada bu neticede bir sorundur. Şöyle bir durum var ben bu videoyu Appledaki çalışana izlettim ama bunun bir faydasının olmayacağını tamir merkezindeki tanılama sonucunda çıkacak sonucun önemli olduğunu söyledi. Apple Storeda farklı 2 kişi ile görüştüm bu konuda ve ikiside çok iyi şekilde yardımcı oldular ama Tamir Merkezi için aynı şeyi söyleyemiyorum. Pozitif olmaya çalışacağım bakalım yarın ne söyleyecekler. Servis kayıt belgesini detaylı inceledim az önce ve bu belgede cihazdaki arızanın servis çalışanı tarafından görüldüğü yazıyor umarım bir sonuç alırımher zaman olmaması sorun olmadığı anlamına gelmez siz video ile kanıtlamışsınız benim bir anda telefonda simim gidiyor kullanamıyorum tüm işlerimi burdan yapıyorum diyip biraz uslubunuzu ona göre kurmanız daha iyi olacaktır sizi anlamaları için. Bir de ilgilenen kişiye isminizi öğrenebilir miyim diye sorun tekrar çözülmezse ana merkeze iletirsiniz tam olarak şu gün şurda şu saatte şu kişi diye. Benim sorunum sürekli bir sorun değil anlık bir sorun bunu çözün dersiniz ve ilk olarak sorunun videosunu gösterin ordaki ilgilenen kişiye ve maillerine de video linkini atın. Bir de karamsar olmayın olumsuz düşünmeyin dönüş olmuş size bu sefer çözüme ulaşacağını düşünüyorum. Sonuçta müşterisiyle ilgi alaka kuran ve memnuniyete önem veren firmalardan biri diğerlerine göre en azından