Aradı açmadım telefonu

Durum
Bu konu kilitlenmiştir.
Katılım
11 Nisan 2025
Mesajlar
169
Reaksiyon skoru
50
Geçen de forum da yazdım bulaşalım dedi gelmedi engel attı sonra da kaldırdı 3-4 kez aradı açmadım sizce ne yapmalıyım
 
Engelle geç bidaha ne olursa olsun ne ara ne sor görsen bile görmezden gel geri gelmek isterse reddet zaman kaybından başka bir şey değil
 
Boşver hiç bulaşma sende onu reddet şimdi senle olur tekrardan birini buldumu tak diye satar seni ozaman biri varmış yedeğe almış şimdi bulamamış mecbur sana düşmüş gene
 
Durum
Bu konu kilitlenmiştir.
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,173
Mesajlar
11,085,032
Üyeler
198,253
Son üye
BladeHunteRR
   
Geri
Top