Aras Kargo şirketinin yaptığı büyük hata.

Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
99
Reaksiyon skoru
42
Selamlar arkadaşlar size şimdi Aras Kargo ile başımdan geçeni anlatacağım.

2 hafta önce bir bilgisayar topladım. Klavye ve mouse sipariş ettim hepsiburada'dan sipariş adresini eve teslim olarak seçtim ve bulunduğum şehire ve ilçeye göre kaydettim üstüne kullandığımı telefon numarası üzerinden işlemlerini yaptım. Bu gün kargomun nerede olduğunu öğrenmek için kargo takipten kargomun nerede olduğunu arttığımda kargomun Niğde'nin Bor ilçesinde ki Aras Kargo şubesine teslim edildiğini gördüm. İlk başta dedim sayfa hatalı herhalde sayfayı yeniledim ve cidden orada Niğde Bor yazıyordu direkt aras kargoyu aradım ve kargo şirketi bana dedi ki siz adresi yanlış kaydetmiş olabilir misiniz dedi ve bana satın aldığınız firma ile görüşün dediler kapattılar. Bende hepsiburada'yı aradım ve kargo şirketinin adresi yanlış aldıklarını ve telefon numaramı sipariş üzerine kaydetmediklerini söylediler. Düzenleme raporu oluşturduklarını ve bana ortalama 3 gün içerisinde bana geri dönüş yapacaklarını söylediler. Sonra Aras kargoyu aradım yanlış adrese teslim ettiklerini söyledim. Bana düzenleme raporu yaptırmamı söylediler. Nerden baksanız 1 hafta daha bekleyeceğim. 1 hafta oldu topladığım bilgisayar içeride duruyor ne klavye var ne mouse.
 
Selamlar arkadaşlar size şimdi Aras Kargo ile başımdan geçeni anlatacağım.

2 hafta önce bir bilgisayar topladım. Klavye ve mouse sipariş ettim hepsiburada'dan sipariş adresini eve teslim olarak seçtim ve bulunduğum şehire ve ilçeye göre kaydettim üstüne kullandığımı telefon numarası üzerinden işlemlerini yaptım. Bu gün kargomun nerede olduğunu öğrenmek için kargo takipten kargomun nerede olduğunu arttığımda kargomun Niğde'nin Bor ilçesinde ki Aras Kargo şubesine teslim edildiğini gördüm. İlk başta dedim sayfa hatalı herhalde sayfayı yeniledim ve cidden orada Niğde Bor yazıyordu direkt aras kargoyu aradım ve kargo şirketi bana dedi ki siz adresi yanlış kaydetmiş olabilir misiniz dedi ve bana satın aldığınız firma ile görüşün dediler kapattılar. Bende hepsiburada'yı aradım ve kargo şirketinin adresi yanlış aldıklarını ve telefon numaramı sipariş üzerine kaydetmediklerini söylediler. Düzenleme raporu oluşturduklarını ve bana ortalama 3 gün içerisinde bana geri dönüş yapacaklarını söylediler. Sonra Aras kargoyu aradım yanlış adrese teslim ettiklerini söyledim. Bana düzenleme raporu yaptırmamı söylediler. Nerden baksanız 1 hafta daha bekleyeceğim. 1 hafta oldu topladığım bilgisayar içeride duruyor ne klavye var ne mouse.
bu şikayetini şikayetvar sitesine yazarsan daha hızlı çözülebilir
 
hepsiburada da sıkıntı olmaz paran kalmaz merak etme benim kargom gelmemişti hiç kimseyi aramadan paramı iade ettiler sıkıntı yapma yani
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

İade etmedim kargonun bulunduğum adrese gelmesini istedim. İndirimde almıştım şimdi oldu dünya para hiç gerek yok iradeye geri getirsinler yeter 😅
 
link at destekli yelim
 
Onaylansın göndereceğim.
 
Son düzenleme:
Geri
Top