Güncel duruma baktık
bir amazon müşterisi , biri Nisan 2023 tarihli biri de yoruma katkıda bulunarak şikayet desek toplam 3 (Üç) şikayet oluşmuş.
Savunma;
Amazon müşterisinin sorunu amazon tarafında çözüme ulaştı eksik olan parça kendisine sevk edildi.
2023 yılından beridir ücret iadesi alamama ihtimali olmaz bunu düşünmek tuhaf olur sanırım.
Birde yorumda ekran kartının açık ambalaj şikayeti var o da 2 gün içinde iade çağrılmış ve para iadesi yapılmış.
Yüzlerce satış için de sadede 3 kişinin şikayetçi olması inanılmaz güzel harikulade bir durum. Şikayetvar platfomuna cevap yazabilmek için premium üye olup "keriz" parası vermek te bizim düzenimize uygun olmadığı için bu tip lekeleri temizlemek adına forumları aktif kullanmaktayız.
Size (
@LocutuS "
Ben de ürün almayı düşünüyordum ancak onları okuduktan sonra vazgeçtim.") ürünün ayıplı olması durumunda tüketici kanunun da gereği olarak, ürünün birebir değiştirme garantisi, tam ücret iadesi, 2 yıl ürün garantisi teklifi sunuyoruz, tek şartımız var
ürün satın almanız.
İyi bayramlar,
Jumbum.