freygasm
80+ Gold
- Katılım
- 18 Temmuz 2022
- Mesajlar
- 7,533
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 4,161
- İsim
- yusuf ecer
Selam, malumunuz her soğutucu önerisi konusu altında ''ARCTIC LIQUID'' almanız konusunda diretiyordum ürünlerinin kalitesinden dolayı:') ARGB olaylarına çok sarmamdan dolayı sıvı soğutmamın fanlarını anakartıma bağlamak istedim, bu konuda tecrübesiz olduğum için 2fanımın ledleri kısa devre yaptı ve büyük bir hayal kırıklığı yaşadım.Sorun benden kaynaklandığı için aynı fanları sipariş ettim, sonrasında da ne olur ne olmaz belki destek çıkarlar diye arctic globale mail attım.Maile o gün içerisinde cevap geldi, benden fanlarımın ışığının yanmadığının kanıtını ve faturamı istediler.Ben de yeni fanlar aldığımı ve değiştirdiğimi, kanıt için istenen videoyu çekmem için bağlantıların hepsini çıkarıp tekrar takmamın zor olduğunu söyleyip sadece faturayı ilettim.2saat içerisinde tekrar şu şekilde bir mesaj geldi;
Bundan yarım saat sonra da DHL kargo takip linki gönderildi:') Gerçekten artık bir ürün alırken veya aldıktan sonra garanti konusunda TR distribütörlerini direkt ignorelayıp sadece globale yazar oldum.Böyle güzel ve müşteri memnuniyetine önem veren bir firma olması beni ürünlerinin kalitesinden sonra TEKRAR ve TEKRAR mutlu etti.Bu konuyu belki ileride size bir rehber ve yardımcı olur diye açmak istedim.
Bundan yarım saat sonra da DHL kargo takip linki gönderildi:') Gerçekten artık bir ürün alırken veya aldıktan sonra garanti konusunda TR distribütörlerini direkt ignorelayıp sadece globale yazar oldum.Böyle güzel ve müşteri memnuniyetine önem veren bir firma olması beni ürünlerinin kalitesinden sonra TEKRAR ve TEKRAR mutlu etti.Bu konuyu belki ileride size bir rehber ve yardımcı olur diye açmak istedim.