Yardım ARKADAŞLAR YENİ PC ALDIM

Ethernet ile bağlan
 

BU SİSTEMİ ALDIM İLK DEFA ALDIĞIM İÇİN KURULUMDA SIKINTI YAŞIYORUM. ŞU AN WİFİ DE HİÇBİR AĞI GÖRMÜYOR NE YAPMAM LAZIM ?
Anakartin WI-FI destegi yok genelde ust segment anakartlar disinda wifi bulunmuyor. Ayri olarak WIFI dongle alabilirsin eger cok istiyorsan. Ama tavsiyem kablo ile baglaman olur.
 
Anakartin WI-FI destegi yok genelde ust segment anakartlar disinda wifi bulunmuyor. Ayri olarak WIFI dongle alabilirsin eger cok istiyorsan. Ama tavsiyem kablo ile baglaman olur.
Wifi kullanmak istersen ayrı bir aparat alman lazım, kasanın arkasına takıyorsun sorunsuz kullanıyorsun kardeşim
 

BU SİSTEMİ ALDIM İLK DEFA ALDIĞIM İÇİN KURULUMDA SIKINTI YAŞIYORUM. ŞU AN WİFİ DE HİÇBİR AĞI GÖRMÜYOR NE YAPMAM LAZIM ?
Kanki telefonu bağla usb ile hotspot u aç usb ile İnternet bağlantısını seç
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Eski telefonun varsa sürekli onu bağla wifi alma ben öle yapıyom
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

İçinde hat olmasına gerek yok direk wifiyi paylaşıyor telefon
 
Sağolasında şu an ethernet kablom yok aparat yok sistem boş boş duruyor :D
Hocqm telefonu kabloyla bağlayın telefonu wifiye bağlayın sonra usb ile internet paylaşımını açın kablo yada aparat alana kadar o şekilde kullanın 10mb indirme hızım 1 1.5 mblere kadar düşüyordu ama idare ediyodum kablo aldıktan sonra zaten sorun fln kalmadı
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,039
Mesajlar
11,083,630
Üyeler
198,229
Son üye
treckery
Geri
Top