Gönderirken ilk 6 ay içerisinde ayıplı ürün kapsamında iade hakkımı kullanmak istiyorum demeniz yeterli.nasıl bi yol izlemem gerek önce garantiye gönderip kusur tespit edildikten sonra para iadesi istiyebiliyormuyum
Gönderirken ilk 6 ay içerisinde ayıplı ürün kapsamında iade hakkımı kullanmak istiyorum demeniz yeterli.nasıl bi yol izlemem gerek önce garantiye gönderip kusur tespit edildikten sonra para iadesi istiyebiliyormuyum
Kardeşim servisin vereceği rapor şans işi diyorum. Servis sesin normal düzeyde olduğu raporunu yazabilir Yada normal değil diye yazabilir.MADDE 11- (1) Malın ayıplı olduğunun anlaşılması durumunda tüketici;
a) Satılanı geri vermeye hazır olduğunu bildirerek sözleşmeden dönme,
b) Satılanı alıkoyup ayıp oranında satış bedelinden indirim isteme,
c) Aşırı bir masraf gerektirmediği takdirde, bütün masrafları satıcıya ait olmak üzere satılanın ücretsiz onarılmasını isteme,
ç) İmkân varsa, satılanın ayıpsız bir misli ile değiştirilmesini isteme,
seçimlik haklarından birini kullanabilir. Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür.
kaynak: mevzuat.
Bilgisiz kullanıcı seçimini yapmazsa şansa kalıyor o doğru.
Cevabınızı okursanız ilk attığınızKardeşim servisin vereceği rapor şans işi diyorum. Servis sesin normal düzeyde olduğu raporunu yazabilir Yada normal değil diye yazabilir.
Mesaj otomatik birleştirildi:
Niye bu kadar kastınız anlamış değilim.
Mesaj otomatik birleştirildi:
Ayrıca hukuki yollar hakkında bilgim olmadiginida yazdım. Neyi ispatlamaya çalışıyorsunuz.
Sizi tanımıyorum niye muhatap olayım. Servis raporu şans işi dedim. Hayır değil dediniz. Hukukî süreçi bilmiyorum dedim. Servisi raporunun olumlu yönde çıkacağıni nasıl buluyorsunuz. coil whine sorununun garantisi mi var ki şans değil diyorsunuz. Bu süreçte kaç tane hakem heyetinden dilekçe var bilginiz varmı. İyi forumlarCevabınızı okursanız ilk attığınız
"
Gönderin o zaman. Değişim tamir yada para iadesi şansa kalmış. Tamiri olurmu emin değilim ama"
Ne yazmışsınız değişim tamir yada para iadesi şansa kalmış yazmışsınız değil mi? Burda servis sorunu onayladıktan sonra ki karara atfedilen bir cevap görülüyor?
hatta stokta yoksa iade çıkar yazmışsınız
Benim alıntı atma sebebim yanlış bilgiyi düzeltmekti hazmedemeyen sizsiniz.
Muhattap olmayalım iyi forumlar.
Yazdığınız orda değişim mi olur ne olur bilmem dediniz o mesaja seçime bağlı dedimSizi tanımıyorum niye muhatap olayım. Servis raporu şans işi dedim. Hayır değil dediniz. Hukukî süreçi bilmiyorum dedim. Servisi raporunun olumlu yönde çıkacağıni nasıl buluyorsunuz. coil whine sorununun garantisi mi var ki şans değil diyorsunuz. Bu süreçte kaç tane hakem heyetinden dilekçe var bilginiz varmı. İyi forumlar
Gönderin o zaman. Değişim tamir yada para iadesi şansa kalmış. Tamiri olurmu emin değilim ama
Burda onay sonrası için bir yorum var reddedilme şansı var yazsaydınız ben yanlış anladım derdim her neyse bu aralar forumda var hatasını kabul edemeyenler iyi forumlar.Gönderin o zaman. Değişim tamir yada para iadesi şansa kalmış. Tamiri olurmu emin değilim ama
hyr amd ile alakalı bir sorun değilki