Öncelikle herkese iyi forumlar dilerim. Birazdan sizlerle paylaşacağım problemim umarım başıma gelmiş en büyük bilgisayar belası olmaz. Asus ROG Strix G713-IE modelinde, içerisinde 3050ti ve ryzen 7 4800H bulunan bir gaming laptopum var. Tahminen 1.5 yıldır kullanıyorum ve maalesef yoğun kullanımdan ötürü biraz tozlanmış durumda, belki de termal macunu hemen hemen hiç kalmamıştır.
Garanti süreci devam ediyor ama ne yazık ki, biraz zorlu bir süreçle karşı karşıyayım. Özellikle kullandıkları kargo şirketi, UPS, oldukça sorumsuz. Şu ana kadar üç kez başvuru yaptım. İlk başvurumdan sonra ne bir haber, ne bir mesaj, ne de herhangi bir bilgilendirme almadım, ne Asus ne de UPS tarafından. Bu süre zarfında yaklaşık 7-8 ay geçti. Yaklaşık 1.5 ay önce tekrar talepte bulundum, ama yine 3 hafta bekletildim. Müşteri hizmetleri ile görüştüğümde "İletiyoruz" tarzı genel geçer bir yanıt aldım.
İşin ilginç yanı, UPS aynı gün bana geri dönüş yaptı, ama ben de teslim etmek istemedim. Çünkü işim gereği bilgisayarı sürekli kullanmam gerekiyor ve o dönem oldukça yoğunumdu. Şimdi tekrar başvurdum, 3-5 iş günü beklemem gerektiği söylendi ama dördüncü gün bitti ve henüz bir gelişme yok. Müşteri hizmetlerini iki kez aramama ve durumumu ivedilikle bildirmeme rağmen, yarın beşinci gün ve hiçbir umudum kalmadı. Eğer bilgisayarımı garantiye gönderirsem, 1-1.5 ay boyunca bilgisayarsız kalacağım görünüyor.
Peki, kendi başıma bir şeyler denesem mi diye düşündüm, ama orada da bir problem var. Çünkü garanti kapsamından çıkarım ve açıkçası kendim temizlese ve macunu yenilesem bile, sorunumun çözüleceğinden emin değilim. Çünkü şu anda bile en basit oyunlarda, Lol veya Valorant gibi, FPS dropları yaşıyorum. Maksimum 140 FPS görüyorum ama oyun içerisinde hemen hemen sürekli 50 FPS civarında seyrediyor ve stabil değil, sürekli 10'lara-20'lere düşüyor.
Dolayısıyla bu durumda ne yapabileceğimi bilmiyorum ve sizin tavsiyelerinizi bekliyorum. Şimdiden vereceğiniz tüm öneriler için çok teşekkür ederim.
İyi Forumlar!
Garanti süreci devam ediyor ama ne yazık ki, biraz zorlu bir süreçle karşı karşıyayım. Özellikle kullandıkları kargo şirketi, UPS, oldukça sorumsuz. Şu ana kadar üç kez başvuru yaptım. İlk başvurumdan sonra ne bir haber, ne bir mesaj, ne de herhangi bir bilgilendirme almadım, ne Asus ne de UPS tarafından. Bu süre zarfında yaklaşık 7-8 ay geçti. Yaklaşık 1.5 ay önce tekrar talepte bulundum, ama yine 3 hafta bekletildim. Müşteri hizmetleri ile görüştüğümde "İletiyoruz" tarzı genel geçer bir yanıt aldım.
İşin ilginç yanı, UPS aynı gün bana geri dönüş yaptı, ama ben de teslim etmek istemedim. Çünkü işim gereği bilgisayarı sürekli kullanmam gerekiyor ve o dönem oldukça yoğunumdu. Şimdi tekrar başvurdum, 3-5 iş günü beklemem gerektiği söylendi ama dördüncü gün bitti ve henüz bir gelişme yok. Müşteri hizmetlerini iki kez aramama ve durumumu ivedilikle bildirmeme rağmen, yarın beşinci gün ve hiçbir umudum kalmadı. Eğer bilgisayarımı garantiye gönderirsem, 1-1.5 ay boyunca bilgisayarsız kalacağım görünüyor.
Peki, kendi başıma bir şeyler denesem mi diye düşündüm, ama orada da bir problem var. Çünkü garanti kapsamından çıkarım ve açıkçası kendim temizlese ve macunu yenilesem bile, sorunumun çözüleceğinden emin değilim. Çünkü şu anda bile en basit oyunlarda, Lol veya Valorant gibi, FPS dropları yaşıyorum. Maksimum 140 FPS görüyorum ama oyun içerisinde hemen hemen sürekli 50 FPS civarında seyrediyor ve stabil değil, sürekli 10'lara-20'lere düşüyor.
Dolayısıyla bu durumda ne yapabileceğimi bilmiyorum ve sizin tavsiyelerinizi bekliyorum. Şimdiden vereceğiniz tüm öneriler için çok teşekkür ederim.
İyi Forumlar!