Neler Yeni

Asus tuf K1 ve M3 iade

Beşiktaşlı Reyna

80+ Bronze
Katılım
21 Şubat 2021
Mesajlar
990
Dahası  
Reaksiyon skoru
371
İsim
Samet Kapucuoğlu
Arkadaşlar K1 klavye bildiğiniz gibi sıvı geçirmiyor fakat üzerine sıvı döküldü A ve F4 tuşları çalışmaz oldu. Garantiye yolladım iade başlattılar fakat ben trendyol üzerinden aldım alalı 5 ay oldu nasıl iade edicem ?
 
Katılım
6 Mart 2022
Mesajlar
458
Dahası  
Reaksiyon skoru
233
İsim
Hüseyin Umut Yüksel
Trendyoldaki satıcı ile iletişime geç yada trendyol un desteği ile onlar sana şöyle şöyle yap derler.
 

Beşiktaşlı Reyna

80+ Bronze
Katılım
21 Şubat 2021
Mesajlar
990
Dahası  
Reaksiyon skoru
371
İsim
Samet Kapucuoğlu
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
Trendyoldaki satıcı ile iletişime geç yada trendyol un desteği ile onlar sana şöyle şöyle yap derler.
Geçtim onlarda garantiyle iletişime geç diyor anlamadım gitti
Mesaj otomatik birleştirildi:

İade edilecek fakat ben ürünü alalı 5 ay oldu ve trendyol üzerinden aldım. Asus teknik serviside diyor ki satıcıya iade et ben iade almıyorum diyor. Trendyol'dan da 15 gün geçtiği için iade olmuyor nasıl edicem işte
 
Katılım
6 Mart 2022
Mesajlar
458
Dahası  
Reaksiyon skoru
233
İsim
Hüseyin Umut Yüksel
Geçtim onlarda garantiyle iletişime geç diyor anlamadım gitti
Mesaj otomatik birleştirildi:

İade edilecek fakat ben ürünü alalı 5 ay oldu ve trendyol üzerinden aldım. Asus teknik serviside diyor ki satıcıya iade et ben iade almıyorum diyor. Trendyol'dan da 15 gün geçtiği için iade olmuyor nasıl edicem işte
Servisin düzenlediği belge ile iade edeceksin işte. Gir trendyol hesabına oradan siparişlerim kısmına git. Bul siparişini. Oradan gir sipariş detayına iade talebi kısmını bul. Orada liste vardır iade sebebi ne diye. İade sebepleri arasında garantiyle alakalı bir şey yok ise "Diğer" seçeneğini seç. Oraya yaz. x.x.x tarihinde Asus bilmem neredeki yetkili servise gönderdiğim K1 klavye için serviste yapılan incelemeler sonrası iade kararı verilmiş olup servis tarafından şu evrak düzenlenmiştir. Bu sebeple ürünü iade etmek istiyorum diye yaz. İade kodu oluştur. Servisten gelen kağıdın da bir kopyasını ya kendine al yada orijinali sende dursun kopyasını iade edeceğin pakete koy. Sonra aldığın iade koduyla nasıl iade edeceksen orada yönergeler vardır ürünü aide et. Yok 15 gün yok şu olayı seni bağlayan bir şey değil.
 

Beşiktaşlı Reyna

80+ Bronze
Katılım
21 Şubat 2021
Mesajlar
990
Dahası  
Reaksiyon skoru
371
İsim
Samet Kapucuoğlu
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #5
Servisin düzenlediği belge ile iade edeceksin işte. Gir trendyol hesabına oradan siparişlerim kısmına git. Bul siparişini. Oradan gir sipariş detayına iade talebi kısmını bul. Orada liste vardır iade sebebi ne diye. İade sebepleri arasında garantiyle alakalı bir şey yok ise "Diğer" seçeneğini seç. Oraya yaz. x.x.x tarihinde Asus bilmem neredeki yetkili servise gönderdiğim K1 klavye için serviste yapılan incelemeler sonrası iade kararı verilmiş olup servis tarafından şu evrak düzenlenmiştir. Bu sebeple ürünü iade etmek istiyorum diye yaz. İade kodu oluştur. Servisten gelen kağıdın da bir kopyasını ya kendine al yada orijinali sende dursun kopyasını iade edeceğin pakete koy. Sonra aldığın iade koduyla nasıl iade edeceksen orada yönergeler vardır ürünü aide et. Yok 15 gün yok şu olayı seni bağlayan bir şey değil.
Tamamdır çok teşekkür ederim çok yardımcı oldn en iyi cevap olarak işaretliyorm
 
Top Bottom