Yardım Asus tuf vg249qm1a monitörümün vesa bağlantı yeri kırıldı.

burakistaken

80+ Bronze
Katılım
20 Haziran 2024
Mesajlar
639
Reaksiyon skoru
221
Arkadaşlar iyi akşamlar. Durup dururken vesa bağlantı yerindeki plastikler çatladı ve kırıldı. Nasıl bir yol izleyebilirim? Vesa desteği var yazıp vesa kısmından kırılması ne kadar mantıklı? Garantisi iş yapar mı?

 

Ekler

  • WhatsApp Image 2025-10-01 at 01.24.42 (1).webp
    WhatsApp Image 2025-10-01 at 01.24.42 (1).webp
    290.5 KB · Hit: 31
  • WhatsApp Image 2025-10-01 at 01.24.42 (2).webp
    WhatsApp Image 2025-10-01 at 01.24.42 (2).webp
    311.3 KB · Hit: 30
  • WhatsApp Image 2025-10-01 at 01.24.42.webp
    WhatsApp Image 2025-10-01 at 01.24.42.webp
    509.3 KB · Hit: 32
Nasıl çatladı VESA ile takılı mıydı monitör?
 
Amazon ile konuş sıkıntı olmaz hallederler.
Amazon ile konuşamadım. Uygulama direkt asusa yönlendiriyor. Asus ta görselleri inceledi. İade olacağını zannetmiyorum kırık var çünkü dedi. Kvk teknik servise yönlendirdi. Google yorumları da berbat. Ne yapmalıyım?
 
Amazon ile konuşamadım. Uygulama direkt asusa yönlendiriyor. Asus ta görselleri inceledi. İade olacağını zannetmiyorum kırık var çünkü dedi. Kvk teknik servise yönlendirdi. Google yorumları da berbat. Ne yapmalıyım?
iade olmaz zaten o kırık var sen onu servise göndericen garanti kapsamına girerse girer girmezse ücretini öder tamir ettirirsin.
 
Amazon ile konuşamadım. Uygulama direkt asusa yönlendiriyor. Asus ta görselleri inceledi. İade olacağını zannetmiyorum kırık var çünkü dedi. Kvk teknik servise yönlendirdi. Google yorumları da berbat. Ne yapmalıyım?
Öncelikle geçmiş olsun. İlk düşüncem asus tuf gibi kaliteli bir seri nasıl böyle çatladı ona şaşırdım.
Ya aslında servis point pek sevilmese'de iki defa ufak tefek kişisel hatadan kaynaklanan bazı donanım parçalarımı ücretsiz onarmıştı.

Eğer gerçekten bu olay talihsiz bir şekilde başınıza geldiyse servis ile görüşün durumu izah edin.
Garantisi varsa zaten ücretsiz servis karşılayacaktır. Maddi durumunuz iyi deilse samimiyetinizle bu talihsiz durumu kağıda yazarak kendinizi güzel ifade edin.
Biliyorum mevzu biraz ağır büyük olasılıkla ücretsiz onarım yapmasalar'da değişim veya onarım için belki %50 kadar bir uzlaşmada sağlanabilir.
Servis ile herşeye rağmen uzlaşma sağlayamaz iseniz amazona durumu izah edin onlar belki bir güzellik yapar.
Oda çözüm olmazsa asus mail at ve onlara samimiyetle bir şeyler yaz.

Tüm bunlara rağmen çözüm'e kavuşamaz isen canını sıkmaya değmez. Basit bir telkin vermiyorum olacağı vardı oldu ve oldu de geç.
 
Öncelikle geçmiş olsun. İlk düşüncem asus tuf gibi kaliteli bir seri nasıl böyle çatladı ona şaşırdım.
Ya aslında servis point pek sevilmese'de iki defa ufak tefek kişisel hatadan kaynaklanan bazı donanım parçalarımı ücretsiz onarmıştı.

Eğer gerçekten bu olay talihsiz bir şekilde başınıza geldiyse servis ile görüşün durumu izah edin.
Garantisi varsa zaten ücretsiz servis karşılayacaktır. Maddi durumunuz iyi deilse samimiyetinizle bu talihsiz durumu kağıda yazarak kendinizi güzel ifade edin.
Biliyorum mevzu biraz ağır büyük olasılıkla ücretsiz onarım yapmasalar'da değişim veya onarım için belki %50 kadar bir uzlaşmada sağlanabilir.
Servis ile herşeye rağmen uzlaşma sağlayamaz iseniz amazona durumu izah edin onlar belki bir güzellik yapar.
Oda çözüm olmazsa asus mail at ve onlara samimiyetle bir şeyler yaz.

Tüm bunlara rağmen çözüm'e kavuşamaz isen canını sıkmaya değmez. Basit bir telkin vermiyorum olacağı vardı oldu ve oldu de geç.
Valla dostum çok güzel konuştun. İnan olay sadece söylediklerin değil. Şimdi şöyle açıklayayım. Bu parça plastik. Vidanın bağlandığı yeri zaten arka paneldeki plastiğe sabitlemişler. Azıcık fizik bilen adam bunun sağlıklı olmayacağını bilir. Maddi durumdan ziyade, vesa desteği olan monitörün vesadan çatlayıp kırılması bana mantıklı gelmiyor. Sorun benden kaynaklanıyor olsa bir problem değil de, üründen kaynaklı problem olduğu zaman kuruş ödememem gerekiyor. Yorumlara bakacak olursak olacak senaryo şu. Servis bakacak, kullanıcı hatası diyecek, absürt bir değişim ücreti yazacak, değişimi yapılsa bile sağlıklı bir yapı olmadığı için ileride yine çatlayacak, üstüne üstük bir bir buçuk ay monitörsüz bir süreçte kalacaksın. İnan garanti vs diye kırk takla attığımız ürünlerin geçtiği süreçler bile çok can sıkıcı. Kvk’nın dilinden nasıl anlarız, nasıl yaklaşmam gerekiyor, nasıl bir argüman sunabilirim onu merak ediyorum. Bu thh ye gitse, bilirkişiye yönlendirseler emin ol üründe kusur bulurlar.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

iade olmaz zaten o kırık var sen onu servise göndericen garanti kapsamına girerse girer girmezse ücretini öder tamir ettirirsin.
İade isteme sebebim ekran, panel vs değil zaten. Kullandığım üründen ben memnunum. Şimdi bu ürünün çözümü değiştirmek mi? Mesela değiştirdikten sonra 5 ay sonra tekrar aynı durumla karşılaşacağım.
 
Valla dostum çok güzel konuştun. İnan olay sadece söylediklerin değil. Şimdi şöyle açıklayayım. Bu parça plastik. Vidanın bağlandığı yeri zaten arka paneldeki plastiğe sabitlemişler. Azıcık fizik bilen adam bunun sağlıklı olmayacağını bilir. Maddi durumdan ziyade, vesa desteği olan monitörün vesadan çatlayıp kırılması bana mantıklı gelmiyor. Sorun benden kaynaklanıyor olsa bir problem değil de, üründen kaynaklı problem olduğu zaman kuruş ödememem gerekiyor. Yorumlara bakacak olursak olacak senaryo şu. Servis bakacak, kullanıcı hatası diyecek, absürt bir değişim ücreti yazacak, değişimi yapılsa bile sağlıklı bir yapı olmadığı için ileride yine çatlayacak, üstüne üstük bir bir buçuk ay monitörsüz bir süreçte kalacaksın. İnan garanti vs diye kırk takla attığımız ürünlerin geçtiği süreçler bile çok can sıkıcı. Kvk’nın dilinden nasıl anlarız, nasıl yaklaşmam gerekiyor, nasıl bir argüman sunabilirim onu merak ediyorum. Bu thh ye gitse, bilirkişiye yönlendirseler emin ol üründe kusur bulurlar.
Asus tuf serisin'de böylebir çatlak oluşması asusun tuf serisine yakışmadı hiç.
Birde çok isabetli bir noktaya değinmişsiniz dediğiniz gibi servis ücret istediği zaman'da ürünün kendisinden daha fazla ücret çıkarabiliyor.

Benim merak ettiğim mesele şu. Telefon üreticileri hani suya dayanklı sertifikası diyor ya sonrada suda bozulursa garanti kapsamına girmez diyorlar. Şimdi birde monitörün vesa desteği olayına bakmak lazım. Marka şunu diyor mu? Vesa desteği verdik ancak kırılma çatlama olursa garanti kapsamına girmez die? Böyle bir ibareleri yoksa ortada bir mağduriyet söz konusu oluyor. Firma'da kendini savunacak ibarede olmayınca servis veya marka işini çözmezse thh belki senin için olumlu sonuç verebilir.

İstersen dediğim gibi samimiyetle hepsiyle konuş sorun çözülmezse bu dediklerimi düşünüp thh başvurarak kendini ifade edebilirsin.
Thh sonuç verene kadar normal şekilde kullanırsın.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,154,102
Mesajlar
10,400,708
Üyeler
183,521
Son üye
Hiweth
Geri
Top