SıradanTüketici
80+
- Katılım
- 30 Ocak 2024
- Mesajlar
- 51
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 10
- İsim
- SıradanTüketici
ASUS Zenbook cihazımın garanti bitim tarihi neredeyse geldiği için genel testleri ve bakımı yapılsın diye garantiyle iletişime geçtim. Bana link atıldı ve kayıt oluşturdum, 18 Aralıkta onaylandı ve 48 saat içerisinde UPS ile teslim alınacağı maili geldi. Alınmadı ve daha sonrasında taksit taksit olmak üzere yaklaşık 14 kere kurye talebi oluşturuldu. Teslim alındı gösteriyorlar vb. türlü türlü yalanlarla hiçbirine gelinmedi. Talepler oluşturuluyor vs. 1 aydan fazla süren uğraş sonucu 18 Aralıkta alınması gereken kargo 24 Ocakta alındı ve 26 Ocakta laptop kapımda belirdi (hiçbir arama, SMS almadım) gelen kurye ücretsiz olması gereken kargodan yaklaşık 550₺ gibi bir kargo ücreti talep etti. Bende ASUS'u aradım firmaya bilgilendirme sağlandı, kuryeye söyleyin tekrar getirsinler dedi dendiği gibi almadım ve iade gidecek ASUS'a dedim sonrasında, bu sefer UPS tarafından 30 Ocakta bana bir evrak gönderildi. İçinde kısaca 2 gün içerisinde bizimle **** mailinden iletişime geçmezseniz ürününüz imha edilecek veya bizim olacak yazıyordu. Bende belge ile birlikte ASUS'a ilettim durumu, yetkililere ilettik 2 gün içerisinde dönüş sağlanacak dediler fakat diyorum o verdiğiniz zaman UPS'nin imha süresiyle aynı. Yapabileceğimiz bir şey yok bekleyeceksiniz diyor. Tabii ASUS'la 1 saatten fazla bir görüşme sonrası sıfır çözümle çıkıp, binbir uğraş ile UPS genel müdürlüğü ile sorunun yarısını çözdüm. UPS'nin çözümü sadece size getiririz tüm teslimat ücretlerini siz ödersiniz siz yolunuza biz yolumuza. Kabul etmezseniz cihaz bizim olura geldi, bende mecburi olarak kabul ettim. Bu hafta laptop gelecek.
Hiçbir marka hayranlığım yoktur, her markayı kullanırım bu zamana kadar da çok marka kullandım çok cihaz garantiye yolladım, bir sürü firmayı tecrübe ettim. ASUS kadar kötüsünü daha önce hiç görmedim. Üsluplarına aldanmayın, çözüm + memnuniyet = 0 = %100 mağduriyet, robot gibi konuşan hiçbir teknik (çözüm) bilgisi olmayan bir çağrı merkezi ve asla bu çağrı merkezi dışında biriyle irtibat kuramıyorsunuz, yetkiliye aktarmazlar çünkü yok, kendileride çözemiyorlar, laptopu reddeden yetkili servisin iletişim bilgisini istiyorum telefonu bırakın maili dahi yok veremiyorlar. ASUS'a atılan maillerede dönmüyorlar. Teknolojide ürün çok önemli olsa da üründen önemli olan garantidir ki bu yüzden yurt dışı değil yurt içi cihaz alıyoruz. ASUS'a 2024 yılında SMS infocomm yetkili servisi ve UPS dahil olmak üzere kendilerine tüketici mağdur etme ödülünü vermek istiyorum. Yani bu kadar çözüm için uğraşan bir tüketiciyi hala mağdur edebilmek ve mağdur edilen bir tüketiciye zorla para ödettirmek sanattır. Ve bu da bence bir ödülü hak ediyor. Laptop elime ulaşır ulaşmaz, satacağım. Eski setupum asustu onu satacağım yeni bir setup kuracaktım ASUS düşünüyordum her şerde bir hayır vardır diyelim, küçük zararla büyük bir zarardan kurtulmuş olduk belki de. Deveye hendek atlatmaya çalıştığım şehrimde istanbuldur. Her markayı kullanırım, asla bir marka düşmanı değilim. Ama bu marka tüketici olarak benim miğdemi bulandırdı. Yazılı olarak anlattığımı normal anlatsam ağzınızı açık bırakırlar. Yaşadığım tecrübe rezillik yani başka hiçbir şey değil.
Hiçbir marka hayranlığım yoktur, her markayı kullanırım bu zamana kadar da çok marka kullandım çok cihaz garantiye yolladım, bir sürü firmayı tecrübe ettim. ASUS kadar kötüsünü daha önce hiç görmedim. Üsluplarına aldanmayın, çözüm + memnuniyet = 0 = %100 mağduriyet, robot gibi konuşan hiçbir teknik (çözüm) bilgisi olmayan bir çağrı merkezi ve asla bu çağrı merkezi dışında biriyle irtibat kuramıyorsunuz, yetkiliye aktarmazlar çünkü yok, kendileride çözemiyorlar, laptopu reddeden yetkili servisin iletişim bilgisini istiyorum telefonu bırakın maili dahi yok veremiyorlar. ASUS'a atılan maillerede dönmüyorlar. Teknolojide ürün çok önemli olsa da üründen önemli olan garantidir ki bu yüzden yurt dışı değil yurt içi cihaz alıyoruz. ASUS'a 2024 yılında SMS infocomm yetkili servisi ve UPS dahil olmak üzere kendilerine tüketici mağdur etme ödülünü vermek istiyorum. Yani bu kadar çözüm için uğraşan bir tüketiciyi hala mağdur edebilmek ve mağdur edilen bir tüketiciye zorla para ödettirmek sanattır. Ve bu da bence bir ödülü hak ediyor. Laptop elime ulaşır ulaşmaz, satacağım. Eski setupum asustu onu satacağım yeni bir setup kuracaktım ASUS düşünüyordum her şerde bir hayır vardır diyelim, küçük zararla büyük bir zarardan kurtulmuş olduk belki de. Deveye hendek atlatmaya çalıştığım şehrimde istanbuldur. Her markayı kullanırım, asla bir marka düşmanı değilim. Ama bu marka tüketici olarak benim miğdemi bulandırdı. Yazılı olarak anlattığımı normal anlatsam ağzınızı açık bırakırlar. Yaşadığım tecrübe rezillik yani başka hiçbir şey değil.