cagatay4040
80+
- Katılım
- 10 Nisan 2023
- Mesajlar
- 15
- Reaksiyon skoru
- 3
Merhabalar 2020 tarihinde sağlıkcı olarak atamam olmuştu o zamanlar askerideydim astsubaylık kazanmıştım intibak eğitimindeydim o yüzden atamama gidemedim kendi istedğimle daha sonra askeriyeden istifa edip döndüm tekrar bi duyum aldım dava açıldığında tekrardan atandıgın yere dönme şansı varmış öyle bir şey mümkün mü acaba ?