Crash report'taki exception kısmını google'da aratırsan daha net çözüme ulaşırsın. Modları yüklerken modun nexus mod yorumlarına da bakmak lazım. Beni kanser etmişti rayına oturtana kadar.
Crash report'taki exception kısmını google'da aratırsan daha net çözüme ulaşırsın. Modları yüklerken modun nexus mod yorumlarına da bakmak lazım. Beni kanser etmişti rayına oturtana kadar.
Crash report'taki exception kısmını google'da aratırsan daha net çözüme ulaşırsın. Modları yüklerken modun nexus mod yorumlarına da bakmak lazım. Beni kanser etmişti rayına oturtana kadar.
Oluyor işte. Bir noktaya gelene kadar iyi gidiyor sonra sapıtmaya başlıyor. Benim kale savaşı esnasında merdivenlerden sura tırmanırken atmaya başlamıştı mesela. Modun birisini sildim çakıştığı için tak düzeldi.
Helpers.PartyBaseHelper.HasFeat(PartyBase party, FeatObject feat) fonksiyonu, bir partinin belirli bir özelliğe sahip olup olmadığını kontrol eder.
TaleWorlds.CampaignSystem.GameComponents.DefaultPartySpeedCalculatingModel.CalculateFinalSpeed(MobileParty mobileParty, ExplainedNumber finalSpeed) fonksiyonu, bir partinin nihai hızını hesaplar.
BloodLust.models.ExtractPartySpeed.CalculateFinalSpeed(MobileParty mobileParty, ExplainedNumber finalSpeed) fonksiyonu, BloodLust modülü için bir partinin nihai hızını hesaplar.
TaleWorlds.CampaignSystem.Party.MobileParty.CalculateSpeedForPartyUnified() fonksiyonu, bir partinin hızını hesaplar.
TaleWorlds.CampaignSystem.Party.MobileParty.CalculateSpeed() fonksiyonu, bir partinin hızını hesaplar.
SandBox.View.Map.PartyVisual.TickMobilePartyVisual(float dt, ref int dirtyPartiesCount, ref PartyVisual[] dirtyPartiesList) fonksiyonu, hareketli bir partinin görselini günceller.
SandBox.View.Map.PartyVisual.Tick(float dt, ref int dirtyPartiesCount, ref PartyVisual[] dirtyPartiesList) fonksiyonu, partinin görselini günceller.
SandBox.View.Map.PartyVisualManager.OnTick(float realDt, float dt) fonksiyonu, tüm partilerin görsellerini günceller.
Bu bilgiler bi işime yarar mı ?
Biraz daha uğraş gerektiren tek çözüm o zaman modların hepsini kapat üçer veya dörder şekilde aktif et çökerse arlarından bozuk olanı bulman daha kolay olacaktır