Yardım Başıma Gelen Garip Olay?

Jordison

80+ Bronze
Katılım
28 Mart 2025
Mesajlar
1,010
Reaksiyon skoru
406
Grundig TV satın almayı düşünüyordum tv ile ilgili bazı sorularım vardı.
Arçelik'e eposta gönderdim. Ertesi gün yanıt aldım. Numaramı istediler, ilettim.
Biraz zaman geçtikten sonra görüşme yaptık sorumu sordum vs.vs. görüşme bitti.

Birkaç saat sonra "OPET" Başlıklı bir sms aldım, "Otobil doğrulama kodunuz; xxxxx" yazıyordu.

İki firmada Koç Holding bünyesinde olduğu için doğal olarak aklıma şüphe gelişti.
Böyle bir durum yaşayan oldu mu? Ne yapmamı önerirsiniz?
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,796
Mesajlar
11,070,769
Üyeler
197,982
Son üye
tuwanr
Geri
Top