voinex41 80+ Katılım 1 Ağustos 2023 Mesajlar 116 Reaksiyon skoru 23 3 Ağustos 2023 #1 benim monitörümde freesync var ama rtx 3060 kullanıyorum yinede g-sync çalışır mı (dlss açabilir miyim?)
benim monitörümde freesync var ama rtx 3060 kullanıyorum yinede g-sync çalışır mı (dlss açabilir miyim?)
emreBeoa 80+ Platinum Katılım 28 Mayıs 2023 Mesajlar 15,053 Reaksiyon skoru 7,323 3 Ağustos 2023 #2 dp ile çalışır
Ou-Sama 80+ Platinum Katılım 7 Mayıs 2020 Mesajlar 11,574 Reaksiyon skoru 6,251 3 Ağustos 2023 #3 G-sync ile DLSS'nin bir alakası yok. Freesync varsa onu açabilirsin G-sync'den pratikte farkı yok. DP ile bağlaman lazım.
G-sync ile DLSS'nin bir alakası yok. Freesync varsa onu açabilirsin G-sync'den pratikte farkı yok. DP ile bağlaman lazım.