beyler monitörde g-sync yok

voinex41

80+
Katılım
1 Ağustos 2023
Mesajlar
116
Reaksiyon skoru
23
benim monitörümde freesync var ama rtx 3060 kullanıyorum yinede g-sync çalışır mı (dlss açabilir miyim?)
 
dp ile çalışır
 
G-sync ile DLSS'nin bir alakası yok. Freesync varsa onu açabilirsin G-sync'den pratikte farkı yok. DP ile bağlaman lazım.
 
Geri
Top