6 çekirdeğe 2011'de geçtim ben de.Ben 6 yı oynadım betada hiç beğenmedim. 2042 çok daha oturaklı ve son bf ruhuna sahip bence. 2042 yi 3600 ve 1660 ti ile oynamıştım oynatıyordu 100-110 fps sıkıntı çekmemiştim
Tabi ben 8 çekirdekli işlemcinin gerekliliğini taa 2020-2021 den itibaren anlamıştım zaten bu yüzden 5800x3d var şimdi. 6 çekirdekli işlemci olayını 2k 4k dışında ben önermiyorum.