Bf6 2k İşlemci Kullanımı 7500f

Zaten bende 2k oynuyorum ona rağmen cpu kullanımı fazla 🙂↕️
 
Ben 6 yı oynadım betada hiç beğenmedim. 2042 çok daha oturaklı ve son bf ruhuna sahip bence. 2042 yi 3600 ve 1660 ti ile oynamıştım oynatıyordu 100-110 fps sıkıntı çekmemiştim

Tabi ben 8 çekirdekli işlemcinin gerekliliğini taa 2020-2021 den itibaren anlamıştım zaten bu yüzden 5800x3d var şimdi. 6 çekirdekli işlemci olayını 2k 4k dışında ben önermiyorum.
6 çekirdeğe 2011'de geçtim ben de. :D
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,352
Mesajlar
11,065,655
Üyeler
197,873
Son üye
sospps
Geri
Top