ahmeteren55
80+
- Katılım
- 2 Ağustos 2022
- Mesajlar
- 19
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 4
- İsim
- ahmet eren çakır
Merhaba yapmış oldugumuz şikayetde adsl altyapımızın oldugunu ve vdsl geçmeki istedigimizi soyledik yan binada vdsl var ve aramızda 5 metre var nerdeyse ve butun mahallede vdsl var bizde adsl altyapı var ve yapmış oldugumuz şikayetde de yazıyor adsl altyapımızın oldugunu biliyoruz yani. Sonra bir gün aradılar 2 hafta içinde sorunu cozeceklerini soylediler 1.5 hafta geçti ve dün internet kesildi ve vdsl geliyor sanmıştık bugun adsl kullanmaya hala devam ediyoruz ve gelen cevap bu şekilde gerçekten çok ilginç. Bu durumda ne yapmam lazım yardım eder misiniz. BTK TÜRK TELEKOM CEVABI : İletmiş olduğunuz talebinizle ilgili gerekli inceleme ve çalışmalar titizlikle yapılarak tamamlanmıştır. İnternet erişim hizmetinden yaralandığınız lokasyonda Fibernet hizmetinin tesis edilmesine yönelik talebinize istinaden yapılan kontrollerde, söz konusu lokasyonda Fibernet hizmetine ait altyapının bulunmadığı anlaşılmıştır. Mevcut imkanlar doğrultusunda altyapı dönüşümünün henüz gerçekleşmemiş olması nedeniyle hizmet sunumu mümkün olamamaktadır. Siz değerli müşterimizin kaliteli ve hızlı internet hizmetinden faydalanabilmesi için altyapı dönüşüm talebinizi kayıt altına aldık. Siz değerli müşterimizin kaliteli ve hızlı internet hizmetinden faydalanabilmesi için altyapı dönüşüm talebinizi kayıt altına aldık.