ARGBPeki hocam bu anakartın üstünde ne diye geçer 3 pinli biryer olması lazım diye biliyorum
Hocam biliyorum işte anakartta ondan varmı diye soruyorumARGB
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
BAK BÖYLE BEYAZ BİR CONNECTOR GÖRECEKSİN
Alıntıyı görüntüle
TAMAM İŞTE ARKADAŞ YAZMIŞ VAR DEMİŞ BENDE SANA GÖRSEL ATTIM SORMUŞSUN YA ANAKARTIN ÜSTÜNDE NE DİYE GEÇER DEMİŞSİN.Hocam biliyorum işte anakartta ondan varmı diye soruyorum