Normal piyasasında ucuz değil.
25 bin hasar kaydı var. Çoğunun aynı durumda zaten
Çamurlukları plastik değildir. Sol ön kapı da muhtemelen sök tak değil
Kazalarda önden aldığı darbeler olabilir. Göçük düzeltme var demiş ufak çaplı bir şey olabilir veya taş sekmesi vs. olabilir. Kazaların hepsinde araba boyanacak parça değişecek diye bir kaide yok. Ağır hasar kayıtlı boyasız çok araba gördüm. Mekanik hasarlarda da yüksek bütçeler çıkabilir bu araçtan araca değişir. 2021 olan kaza da büyük ihtimalle öyledir. 2017 de olan kaza bedelsiz. Bedelsiz hasar kaydında ağır hasar kaydı olabiliyor bu firmadan firmaya değişir onu da bilemeyiz almak isteyen inceler zaten
Doğru düzgün ekspertiz yaptırsın demeyeceğim. Çok kurumsal , her yerde şubesi var denen firmaları da görüyoruz . Boya kontrolü için arabalara her gün tornavida saplıyorlar sözde boya kontrolü yapıyorlar.
Dyno testine bakma çoğu yanlış ölçüm yapıyor. Stock 177 hp olan aracın 90 hp çıkma ihtimali pek yok.
Firmanın kağıdına bakıp ''hangi expere soktukları belli değil '' de demeyeceğim. Çünkü firmaları kağıtlarına göre değil de işçiliklerine göre yorumlamayı tercih ediyorum.
500 - 600 bin TL para öyle bir senede birikecek bir para değil ( şu şartlar altında) . Bu paraya herhangi bir araba alacaksan bakacağın şeyler illaki vardır. Misal ben önce arabanın motoruna bakarım. Bu kadar para verip atmosferik 132 hp araba alıp , satacağım zaman 1 ay müşteri bekleyecek araba almam. Mercek farı özellikten sayan bir kişiden de araba almam.