bu ekran kartı alınır mı?

Alınır, ancak 3529 Lira'ya Gigabyte Windforce OC 2060 Super var.
 

Burda daha uygun ve daha güvenilir:

 
Alınır, ancak 3529 Lira'ya Gigabyte Windforce OC 2060 Super var.
Windforce ısınma sorunlu değilmi
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Burda daha uygun ve daha güvenilir:

kart alınırmr
 
Windforce ısınma sorunlu değilmi
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


kart alınırmr

Kart giriş seviyesi bir soğutmaya sahip, ucuz yollu alıcağın tüm RTX 2060 lar rahatlıkla 75 dereceyi geçer AMA bir kurtarıcın var !!! @keremcnsz24 ile karta UV yaparsın performans kaybetmeden sıcaklık düşer, bu Zotac 3K fiyat ile iyi bunu al sonra Kerem e yaz halleder o :D.
 
Kart giriş seviyesi bir soğutmaya sahip, ucuz yollu alıcağın tüm RTX 2060 lar rahatlıkla 75 dereceyi geçer AMA bir kurtarıcın var !!! @keremcnsz24 ile karta UV yaparsın performans kaybetmeden sıcaklık düşer, bu Zotac 3K fiyat ile iyi bunu al sonra Kerem e yaz halleder o :D.
Ben halla çözemedim bu rx580 ni hiç kimse yapamıyor kartı :D
 
Senin kartı lanetlemişler :D.
Aynen yine denedim undervolt bugün baktım radeondan bütün hepsi sıfırlanmış dedim yeter uğraşmıyorum şimdi termal macun alıp macunu yeniliyecem olmazsa kalsın artık :D
 
Aynen yine denedim undervolt bugün baktım radeondan bütün hepsi sıfırlanmış dedim yeter uğraşmıyorum şimdi termal macun alıp macunu yeniliyecem olmazsa kalsın artık :D

Senin derdin ayarların sıfırlanmasımı ?
 
Senin derdin ayarların sıfırlanmasımı ?
Yok ya radeondan yapıyorum olmuyor msi dan yapıyorum crash veriyor kısacası olmuyor ekran kartı lanetli hızlı başlatma ayarıda kapalı güçten
 
Geri
Top