Yardım Bu sistemle yayın açılırmı?

omerkursunn

80+ Bronze
Katılım
25 Mart 2020
Mesajlar
1,174
Reaksiyon skoru
381
Sistemimi upgrade ettimde önceki sistem i3 9100f li rx5500xt li bir sistemdi ve bu hafta upgrade ettim yeni sistemim bu
Ekran kartım:Sapphire nitro+ rx6600xt
İşlemcim:İ5 11400f
Anakartım:MSI MAG B560M BAZOOKA
Ramleri:8x2 16gb 3000mhz cl16 gskill ripjaws kırmızı ram

Depolama birimleri:​

Seagate 960GB IronWolf 510 NVMe SSD​

Apacer panther as340 480gb GB SSD

Mesela discordda sağlam bir oyun oynarken yayın verebilir miyim arkadaşlarıma sorun yaşamadan yada twitch te
Merakımdan soruyorum çünkü fh4 oynarken DC da arkadaşlara yayın veriyordum saglam drop giriyordu
Daha sistem toplanmadı bugün anakartım,işlemci geldi şuan SSD yi bekliyorum 960gb lık birde işlemci soğutucu aldım oda gelmedi daha onlar gelsin sistemi bu hafta toplayacağım inşallah
 
Yayıncılıkta en önemli şey internet bildiğim kadarıyla, drop girmesinin nedeni de bu olabilir.
Kısaca sisteminiz oyun + kayıt programını çalıştırıp sorunsuz sürdürebiliyorsa evet yayın yapabilirsiniz.
 
Geri
Top