Komik olanda bu zaten. Ben şikayetleri görmüştüm ama her yerde reklamı döndüğü için gittim 5000 bin tl lik kulaklık aldım az para da değil ürün bozuk geldi. Hadi şans neyse dedim ben değişim için yollayalı 10 gün geçti üzerinden tek bir durum güncellemesi almadım.
Bu aras kargoda ayrı rezalet. Üstte anlattım zaten. İşini düzgün yapmak bu kadar zor olmamalı. Bunları denetleyen devlet nerde?
Razer kulaklığı servise yollama sürecini anlatıyım:
6 gün kargonun gittisi geldisi, 20 iş günü yani yaklaşık 3.5 hafta yapıyor.
Toplam 30 gün etti.
Gönderdiğim tarihin tam 1 ay sonrası ürün bana geri geldi.
Hiçbir işlem yapılmamıştı evrak eksikliği fasa fiso 20 iş gününün sonuna kadar bekletiyorlar.
Ayıptır yazıktır günahtır neden vaktimi çalıyorsunuz?
Gerçekten konu başlığındaki gibi Türkiye de işini düzgün yapan hiçbir yer yok. İlla böyle basit meseleler ile tüketiciyi uğraştıracaklar.
Senin ürüne de olacağı söyleyim, tamir edilir mi değişim yaparlar mı orasını bilemiyorum ama şu servis bozuntusu firmalar 20 iş gününün son saniyesine kadar ürünü elinde tutuyor. Hiçbiri de demiyor ki ya bize bu ürün geldi yapalım gönderelim hem yer açılsın hem işimiz azalsın hem de müşteri tüketici ürününe hızlı kavuşsun memnun kalsın...