Çift ekran kartı hk.


Bunu öneririm bende, 4070 Ti Super çok daha iyi olacaktır.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

bu msı dan daha mı iyi
Evet, ventus modelinden çok daha iyidir.
 

Bunu öneririm bende, 4070 Ti Super çok daha iyi olacaktır.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Evet, ventus modelinden çok daha iyidir.
Peki mağazasına gitsem bulabilir miyim bunu, gün içinde gidip satın alayım mağazada ürünleri satılıyorsa
 
Peki mağazasına gitsem bulabilir miyim bunu, gün içinde gidip satın alayım mağazada ürünleri satılıyorsa
Ümraniye mağazasında vardır herhalde, yakınsanız mağazaya gidip bakmanız daha iyi olur.
 
arada görülür bi fark olur mu peki? Galax markasını ilk defa duyuyorum
Hocam iki ekran kartı arasında büyük farklar mevcut, 4070 ti ile aynı değil bu, attığım 4070 ti super. Galax iyi markadır, bende aktif olarak 4060 modelini kullanıyorum, Nvidia'nın ilk çalıştığı markalardan biridir, attığınız MSI ventus modelinden fersah fersah iyidir.
 
Hocam iki ekran kartı arasında büyük farklar mevcut, 4070 ti ile aynı değil bu, attığım 4070 ti super. Galax iyi markadır, bende aktif olarak 4060 modelini kullanıyorum, Nvidia'nın ilk çalıştığı markalardan biridir, attığınız MSI ventus modelinden fersah fersah iyidir.
tamamdır sitesinde stok sorgulama bulamadım var mı sitede öyle bir şey
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,113
Mesajlar
11,084,388
Üyeler
198,241
Son üye
Nyxthara
Geri
Top