Arkadaşlar selam, bugün Cities Skylines'i bilgisayarıma yükledim oyuna girdim harita açılırken MEMORY_MANAGEMENT mavi ekran hatası verdi daha önce de oyunu oynamak istemiştim bu süre içerisinde format attım ancak önceki oynamak isteyişim de de aynı hatayı aldım. MEMORY_MANAGEMENT de Bellek Yönetimi olduğuna göre sorun RAM ile hatalı acaba RAM'lerimde mi sorun var yoksa sorun sistemsel veya oyundan mı kaynaklı bilmiyorum. Yardımcı olabilir misiniz?