Arkadaşımın 2023 Clio 1.0 Tce - 90 hp - Xtronic aracı var. Yazılım yaptırmayı düşünüyor. 20 beygir - 40 tork ekletiyor araca. Fakat bu motor ve CVT şanzımanın yazılıma nasıl tepki verdiği konusunda kararsızız. Böyle bir tecrübesi olan varsa bilgilendirirse güzel olur.
Arkadaşımın 2023 Clio 1.0 Tce - 90 hp - Xtronic aracı var. Yazılım yaptırmayı düşünüyor. 20 beygir - 40 tork ekletiyor araca. Fakat bu motor ve CVT şanzımanın yazılıma nasıl tepki verdiği konusunda kararsızız. Böyle bir tecrübesi olan varsa bilgilendirirse güzel olur.
Arkadaşımın 2023 Clio 1.0 Tce - 90 hp - Xtronic aracı var. Yazılım yaptırmayı düşünüyor. 20 beygir - 40 tork ekletiyor araca. Fakat bu motor ve CVT şanzımanın yazılıma nasıl tepki verdiği konusunda kararsızız. Böyle bir tecrübesi olan varsa bilgilendirirse güzel olur.
şuanki halinden iyi olcaktır iyi bir firma ile çalışırsanız fakat aracın motoru ufak 3 silindir zaten canı kanı az makineler bunlar fazla zorlamaya gelmez cvt şanzımanda tork öldurur her zaman benim tavsiyem denemeniz memnun kalmazsaniz iade edersiniz ama aracdan özellikle güç konusunda çok şikayetci iseniz satıp daha güçlü bir min 4 silindirli araç almanız tavsiyem özellikle clio 4 veya 5 1.5 dci efsanedir otomatik şartı yok ise şart ise megane 4 1.5 dci öneririm
yazılım olarak 2cr veya ınfınıte performance markalarını öneriyorum piyasadaki en iyi 2 marka
şuanki halinden iyi olcaktır iyi bir firma ile çalışırsanız fakat aracın motoru ufak 3 silindir zaten canı kanı az makineler bunlar fazla zorlamaya gelmez cvt şanzımanda tork öldurur her zaman benim tavsiyem denemeniz memnun kalmazsaniz iade edersiniz ama aracdan özellikle güç konusunda çok şikayetci iseniz satıp daha güçlü bir min 4 silindirli araç almanız tavsiyem özellikle clio 4 veya 5 1.5 dci efsanedir otomatik şartı yok ise şart ise megane 4 1.5 dci öneririm
yazılım olarak 2cr veya ınfınıte performance markalarını öneriyorum piyasadaki en iyi 2 marka
Detaylı cevabınız için teşekkür ederim. Birden fazla konu var bütçe yeni model kullanım kolaylığı gibi gibi konulardan dolayı bu aracı tercih ediyorum. Yeni bir sıfır olduğu için atik bir araç fakat yine de sadece 90 beygir.
Acaba bu aracın yazılımını test eden bir faydasını veya zararını gören oldu mu merak ediyorum. Benim de korktuğum aracı fazla sıkıştırma ihtimali olması
Detaylı cevabınız için teşekkür ederim. Birden fazla konu var bütçe yeni model kullanım kolaylığı gibi gibi konulardan dolayı bu aracı tercih ediyorum. Yeni bir sıfır olduğu için atik bir araç fakat yine de sadece 90 beygir.
Acaba bu aracın yazılımını test eden bir faydasını veya zararını gören oldu mu merak ediyorum. Benim de korktuğum aracı fazla sıkıştırma ihtimali olması
aslında tork ve hp olarak baktığınızda ne iyi ne kötü günlük işleri görecek bir değerde ama dediğim gibi cvt sanzımandan dolayı hissiz ve gücsüzlük yaratıyor tork düşüren bir sistem bu araca 7 ileri diğer modellerde olan edc sanzıman (getrag üretim ıslak kavrama) sanzımanı koysalardı cok daha farklı yürürdü ve keyifli olurdu araç ama maliyet vs gibi konulardan sanırım ve daha uzun omurlu dıye sunulan cvt sanzıman mantıgı ıle geldi sanırım cekıs ve guc anlamında dedıgım gıbı arac sıze cok yetersız ve keyıfsız gelıyor ıse almadıysanız baska araca bakın aldıysanız deneyın begenmez ısenız ıade edersınız zaten stage 1 de arac cok fazla acılmaz daha guvenlı yerlerde kalır fırmalar cunku butun hersey orıjınal kalıp guc almaya calısıyorsunuz fazla açarsanız arızalar arka arkaya gelıp markaya zarar verır ufak dokunuslar ıle devam ederler rısklı yapmazlar yanı dedıgım markalar ıle calısırsanız uzulmezsınız o gucler sızı tatmın edermı keyıf verırmı tartısılır onu sız bılebılırsınız
Arkadaşımın 2023 Clio 1.0 Tce - 90 hp - Xtronic aracı var. Yazılım yaptırmayı düşünüyor. 20 beygir - 40 tork ekletiyor araca. Fakat bu motor ve CVT şanzımanın yazılıma nasıl tepki verdiği konusunda kararsızız. Böyle bir tecrübesi olan varsa bilgilendirirse güzel olur.
Şahsen gerek yok derim 20 beygir eklese bile bu araç 3 silindir motor ömrünü kısaltır, Tce makinalar zaten performanslı makinalar.
Ki cvt şanzıman yerine Edc olsaydı bambaşka şeyleri konuşuyor olabilirdik.
Ancak 1.0 Tce ve CVT kombinasyonunda kendi adıma konuşmak gerekirse, gereksiz buluyorum açıkçası.
aslında tork ve hp olarak baktığınızda ne iyi ne kötü günlük işleri görecek bir değerde ama dediğim gibi cvt sanzımandan dolayı hissiz ve gücsüzlük yaratıyor tork düşüren bir sistem bu araca 7 ileri diğer modellerde olan edc sanzıman (getrag üretim ıslak kavrama) sanzımanı koysalardı cok daha farklı yürürdü ve keyifli olurdu araç ama maliye vs gibi konulardan sanırım ve daha uzun omurlu dıye sunulan cvt sanzıman mantıgı ıle geldi sanırım cekıs ve guc anlamında dedıgım gıbı arac sıze cok yetersız ve keyıfsız gelıyor ıse almadıysanız baska araca bakın aldıysanız deneyın begenmez ısenız ıade edersınız zaten stage 1 de arac cok fazla acılmaz daha guvenlı yerlerde kalır fırmalar cunku butun hersey orıjınal kalıp guc almaya calısıyorsunuz fazla aracsanız arızalar arka arkaya gelıp markaya zarar verır ufak dokunuslar ıle devam ederler rısklı yapmazlar yanı dedıgım markalar ıle calısırsanız uzulmezsınız o gucler sızı tatmın edermı keyıf verırmı tartısılır onu sız bılebılırsınız
Teşekkürler. Kesinlikle katılıyorum bu şanzıman uzun ömürlük vaad ediyor tabii götürüsü de atiklik oluyor haliyle. Dediğiniz firmalarla iletişime geçeceğim. Aracın performansı şehiriçi için oldukça yeterli fakat yalnızca yakıt tüketimi yüksek onu düşürmek için istiyorum aslında
Şahsen gerek yok derim 20 beygir eklese bile bu araç 3 silindir motor ömrünü kısaltır, Tce makinalar zaten performanslı makinalar.
Ki cvt şanzıman yerine Edc olsaydı bambaşka şeyleri konuşuyor olabilirdik.
Ancak 1.0 Tce ve CVT kombinasyonunda kendi adıma konuşmak gerekirse, gereksiz buluyorum açıkçası.
Şahsen gerek yok derim 20 beygir eklese bile bu araç 3 silindir motor ömrünü kısaltır, Tce makinalar zaten performanslı makinalar.
Ki cvt şanzıman yerine Edc olsaydı bambaşka şeyleri konuşuyor olabilirdik.
Ancak 1.0 Tce ve CVT kombinasyonunda kendi adıma konuşmak gerekirse, gereksiz buluyorum açıkçası.
1.0 tce , 1.0 turbo makineler içerisinden en gucsuz ve torksuz olanı reno genelde daha az güclü olsun ama az yakan az bozulanı uretmeyı tercıh edıyor ama 1.0 tcelerin biraz yakıtları fazla malesef yazılımdan sonra aracı zorlamadan aynı sekılde kullanırsanız yakıtınız biraz düşer ama fazla beklentıye gırmeyın 1 lt düşerse yine iyi bol bol düşmez yakıt ile çok problem yaşıyor ve yıllık fazla km yapıyorsanız tek çare lpg dir yazılım ile lpg yapmayın ama arac fazla yıpranır
1.0 tce , 1.0 turbo makineler içerisinden en gucsuz ve torksuz olanı reno genelde daha az güclü olsun ama az yakan az bozulanı uretmeyı tercıh edıyor ama 1.0 tcelerin biraz yakıtları fazla malesef yazılımdan sonra aracı zorlamadan aynı sekılde kullanırsanız yakıtınız biraz düşer ama fazla beklentıye gırmeyın 1 lt düşerse yine iyi bol bol düşmez yakıt ile çok problem yaşıyor ve yıllık fazla km yapıyorsanız tek çare lpg dir yazılım ile lpg yapmayın ama arac fazla yıpranır
dediğim gibi yakıt probleminiz var ise ya dizele geçin yada lpg başka çare yok yazılım daha çok performans ıcın yapılıyor yakıt düşürür doğru ama %20 %25 maks düşer diyorlar ama çoğu zaman o kadar düşmez yakıt hem aracdan hemde kullanıcan kaynaklı genelde guc gelınce gazlama ısteği de artıyor ve her aracda o değer kadar düşmüyor dediğim gibi 1 2 lt düşerse çok iyi ama sanmıyorum fazla bişi düşeceğini araç 8 lt yaksa 7 leri görmek bile iyi başarı olur 1 lt yakıt içinde ekonomi kasmaya değermi tartışılır lpg de %40 %50 gibi tasarruf var ciddi fark bu da
dediğim gibi yakıt probleminiz var ise ya dizele geçin yada lpg başka çare yok yazılım daha çok performans ıcın yapılıyor yakıt düşürür doğru ama %20 %25 maks düşer diyorlar ama çoğu zaman o kadar düşmez yakıt hem aracdan hemde kullanıcan kaynaklı genelde guc gelınce gazlama ısteği de artıyor ve her aracda o değer kadar düşmüyor dediğim gibi 1 2 lt düşerse çok iyi ama sanmıyorum fazla bişi düşeceğini araç 8 lt yaksa 7 leri görmek bile iyi başarı olur 1 lt yakıt içinde ekonomi kasmaya değermi tartışılır lpg de %40 %50 gibi tasarruf var ciddi fark bu da
lpg dede %20 lt olarak fazla yakarsınız oda lpg yanma sonucu cıkardığı enerjı farkından dolayı benzıne göre daha dusuk çünkü 8 lt benzın yakıyorsa aracınız 9,6 lt lpg yakar guncel lpg ve benzın lt fıyatları carpıp aradakı fark kar olucak ( benzınden lpg gecene kadar yakılan benzın harıc ama alu blok oldugu ıcın cok soguk bır memlekette degılsenız kısları hemen lpg gecıcektır 35 derec su ısısına gelınce otomatık geçer ) tce motorlar 1,0 ve 0,9 tce mpi motor yani çok nokta enjeksıyonlu olduğu için 1.3 tce gibi direkt enjeksıyon sıstemıne sahip değil lpg daha uygun fıyatlara takabılıyorlar kıt malıyetlerı dusuk 20 25 bin tl gibi rakama lpg bağlarsınız tavsiyem lovato , brc , prins bu markalardan yürüyün düşünürseniz çok daha karlı olur sizin için