Çok boş bir insanım :/

OUHasan

80+ Bronze
Katılım
8 Kasım 2021
Mesajlar
1,570
Reaksiyon skoru
4,274
Arkadşlar belki görmüşsünüzdür eski konularımdan, zamanımın çoğunu tarih, felsefe, din ve edebiyata veriyorum. Bugün felsefe dersinde ders konusu bitti. Hoca da serbest bıraktı. O sırada bir kaç soru sordu hoca tarihle alakalı. Bakın, zamanımın nerdeyse hepsini tarihle harcayan biriyim ama bu sorduklarını bilemedim. Hem de sorulan sorular çok kolaydı yahu. Aklıma Sokrates geldi. "Tek bildiğim, hiçbirşey bilmediğim." Bu bana bayağı bir koydu ya.. Gerçekten boş beyinli gibi hissediyorum.
 
Arkadşlar belki görmüşsünüzdür eski konularımdan, zamanımın çoğunu tarih, felsefe, din ve edebiyata veriyorum. Bugün felsefe dersinde ders konusu bitti. Hoca da serbest bıraktı. O sırada bir kaç soru sordu hoca tarihle alakalı. Bakın, zamanımın nerdeyse hepsini tarihle harcayan biriyim ama bu sorduklarını bilemedim. Hem de sorulan sorular çok kolaydı yahu. Aklıma Sokrates geldi. "Tek bildiğim, hiçbirşey bilmediğim." Bu bana bayağı bir koydu ya.. Gerçekten boş beyinli gibi hissediyorum.
bazen öyle morardığım benim de oluyor ama yapacak bir şey yok. çalışmaya devam
hem sen boşsan bazı yaşıtların yok gibi bir şey yani, boştan da öte.
 
bazen öyle morardığım benim de oluyor ama yapacak bir şey yok. çalışmaya devam
hem sen boşsan bazı yaşıtların yok gibi bir şey yani, boştan da öte.
Aslında hoca hiç yadırgamadı ki zaten hoca felsefe öğretmeni. Ama sonra onunla konuşarak o soruların cevaplarını öğrendim. Bilginin bir sınırının olmadığını bir kez daha öğrenmiş oldum.
 
Moral bozmaya değmez emin olun sizin gibi binlerce insan var
 
o kadar kitap okumuşsun ve hala özgüvenin yok ben boş bi insanmıyım diye konu açıyosun anlayarak okumuşsundur umarım :)
Anlayarak okudum da sen beni yanlış anladın. Ben sadece bu kadar soruyu arda arda bilemediğim için üzüldüm. Yoksa ben Evrenin en mükkemel insanıyım!:ROFLMAO: inanmıyorsan @MematiBaş🚬'a sor.
 
Anlayarak okudum da sen beni yanlış anladın. Ben sadece bu kadar soruyu arda arda bilemediğim için üzüldüm. Yoksa ben Evrenin en mükkemel insanıyım!:ROFLMAO: inanmıyorsan @MematiBaş🚬'a sor.
Ben de bazen kendimi herkesten akıllı hissediyorum mesela benim yaş grubumun sohbetleri genel olarak aşk işleri ya da popüler bir dizi oluyor hiç Yavuz dan hiç Enver Paşadan bahsetmiyorlar yaşadıkları şehirlerin özelliklerini bilmiyorlar coğrafya ya hakkinda bilgileri yok kült film ya da kitapları hiç izlememisler ya da okumamışlar ayrıca sosyal hayatta hukuk ile ilgili veya insan psikolojisi ile ilgili bir görüşleri yok ama çok iyi matematik yapıyorlar iste tüm mesele burada başlıyor.
 
Ben de bazen kendimi herkesten akıllı hissediyorum mesela benim yaş grubumun sohbetleri genel olarak aşk işleri ya da popüler bir dizi oluyor hiç Yavuz dan hiç Enver Paşadan bahsetmiyorlar yaşadıkları şehirlerin özelliklerini bilmiyorlar coğrafya ya hakkinda bilgileri yok kült film ya da kitapları hiç izlememisler ya da okumamışlar ayrıca sosyal hayatta hukuk ile ilgili veya insan psikolojisi ile ilgili bir görüşleri yok ama çok iyi matematik yapıyorlar iste tüm mesele burada başlıyor.
En azından tek olmadığımı bilmek sevindirdi. Bugün bizim sınıfın dersleri 3.20'de bitti. FElsefe öğretmenimin çok sevdiği bir sınıf vardı. Oraya ders için izin aldık ve gittik. 1 saat daha okulda kaldık ben ve iki sınıf arkadaşım. Bunu duyan gerzek sınıf arkadaşlarımız bize enayi damgasını vurdular. Ki asıl enayiler onlardır. Gerçekten gittiğimiz sınıf o kadar mükkemel ki öyle bir felsefe tartıştık ki. Herkes birbirini dinliyor, parmak kaldırarak konuşuyor, saygıyla konuşuyorlar. O kadar imrendim ki o sınıfa. Artık gelecek hafta tekrar gidicem. Keşke bütün Türkiye öğrencileri öyle olsaydı. Ant içerim ki Türkiye şuan Amerika'nın koltuğunda oturuyor olurdu.
 
Arkadşlar belki görmüşsünüzdür eski konularımdan, zamanımın çoğunu tarih, felsefe, din ve edebiyata veriyorum. Bugün felsefe dersinde ders konusu bitti. Hoca da serbest bıraktı. O sırada bir kaç soru sordu hoca tarihle alakalı. Bakın, zamanımın nerdeyse hepsini tarihle harcayan biriyim ama bu sorduklarını bilemedim. Hem de sorulan sorular çok kolaydı yahu. Aklıma Sokrates geldi. "Tek bildiğim, hiçbirşey bilmediğim." Bu bana bayağı bir koydu ya.. Gerçekten boş beyinli gibi hissediyorum.
Biz dolu oldukta noldu :D bazen boş olup eğlenmeyide bilmek lazım hayatı sürekli para peşinde iş sahibi olma derdinde yaşarsak amacını tamamlamaya çalışan Robottan farkımız kalmaz
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Anlayarak okudum da sen beni yanlış anladın. Ben sadece bu kadar soruyu arda arda bilemediğim için üzüldüm. Yoksa ben Evrenin en mükkemel insanıyım!:ROFLMAO: inanmıyorsan @MematiBaş🚬'a sor.
Bende dünya nin en ta.sakkli adamıyım inanmıyorsan @MematiBaş🚬 a sor
 
Biz dolu oldukta noldu :D bazen boş olup eğlenmeyide bilmek lazım hayatı sürekli para peşinde iş sahibi olma derdinde yaşarsak amacını tamamlamaya çalışan Robottan farkımız kalmaz
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Bende dünya nin en ta.sakkli adamıyım inanmıyorsan @MematiBaş🚬 a sor
doğru söylüyor.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,005
Mesajlar
11,072,559
Üyeler
198,027
Son üye
fuatX
Geri
Top