Çok kararsızım 4 motor arasında kaldım

Kardeş daha yeni 07 aldım ilk defa biniyorum 0 aldım r25 ten geçtim ehliyetim bile yok aşırı güçlü motor ama alabiliyorsan cbr 650r al 4 silindir başka
Ehliyetsiz ölüm makinesine binmek büyük kumar Motorun şakası olmaz dikkat edin
 
Bileğine güveniyorsan patlamayacaksan R7 alabilirsin, ama bu söylenilen modellerden 650R tercih ederdim ben şahsen. RS660 bloğundan sıkıntı yaşama ihtimalin var, arkadaşım yaşadı tecrübeyle sabit. R9 bekleyebilirsin bak aslında o çok güzel olacaktır bence.
 
r7, cbr 650r, rs660, zx4rr arasında kaldım tercihiniz ne olurdu.
Şehir içi çok kullanıyorum aynı zamandada süper spor motor oturuşuna hastayım o yüzden r7ye daha yakınım
Teker ile işim olmaz arada yanlamayı severim o yüzden alt devir torku daha cok ilgimi çekiyor
Yakıt, gidiş , duruş, 2.el piyasası, güvenilirlik ve ses olarak kıyaslarsak 650R diğer 3 motordan çok daha önde. ZX4RR da güzel ama fiyatını hak etmediğini düşünüyorum

İlla racing ve sıfır olmayacaksa bu bütçeye daha güçlü motorlar alınıyor . Z900, 09 , Street Triple modellerine bakmanı öneririm.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Bileğine güveniyorsan patlamayacaksan R7 alabilirsin, ama bu söylenilen modellerden 650R tercih ederdim ben şahsen. RS660 bloğundan sıkıntı yaşama ihtimalin var, arkadaşım yaşadı tecrübeyle sabit. R9 bekleyebilirsin bak aslında o çok güzel olacaktır bence.
R9 un şu anda geleceği fiyat 800K.

2025 te geleceği için +900K olacağını varsaymak yanlış olmaz
 
Yakıt, gidiş , duruş, 2.el piyasası, güvenilirlik ve ses olarak kıyaslarsak 650R diğer 3 motordan çok daha önde. ZX4RR da güzel ama fiyatını hak etmediğini düşünüyorum

İlla racing ve sıfır olmayacaksa bu bütçeye daha güçlü motorlar alınıyor . Z900, 09 , Street Triple modellerine bakmanı öneririm.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


R9 un şu anda geleceği fiyat 800K.

2025 te geleceği için +900K olacağını varsaymak yanlış olmaz
Kıbrısta oturuyorum dediği için öyle bir öneride bulunayım dedim belki aklı kayar. Ama ben bu belirtilen modeller arasından kesinlikle 650R tercih ederdim. R7den çok daha tok duruyor bence.
 
r7, cbr 650r, rs660, zx4rr arasında kaldım tercihiniz ne olurdu.
Şehir içi çok kullanıyorum aynı zamandada süper spor motor oturuşuna hastayım o yüzden r7ye daha yakınım
Teker ile işim olmaz arada yanlamayı severim o yüzden alt devir torku daha cok ilgimi çekiyor
R7 Üzmez Hocam Bildiğimiz Maldan Şaşmayalım
 
Kıbrısta oturuyorum dediği için öyle bir öneride bulunayım dedim belki aklı kayar. Ama ben bu belirtilen modeller arasından kesinlikle 650R tercih ederdim. R7den çok daha tok duruyor bence.
Kıbrısta oturduğu bilgisini görmedim , TR olarak yorum yaptım. Bütçesine uyuyorsa R9 da alınır tabii ki de :D
 
Kıbrısta oturduğu bilgisini görmedim , TR olarak yorum yaptım. Bütçesine uyuyorsa R9 da alınır tabii ki de :D
Motoru trden alacağım her türlü :D
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Bunlardan benim tavsiyem hiçbiri olmazdı. Gidon boyu yüksek bir makine almanı tavsiye ederim. Şehir içi çok kullanacaksan Beline yüklenmeden sport makine kullanmış olursun. Sıfır kampanyalı almanı öneririm. Sakın çinlilere bulaşma.

R7 alırsan sakın CBR 650R nin peşine takılma, eşdeğer makineler değiller, bildiğin toz yutarsın. İllaki alacaksan 4 motorun arasında sadece RS660 hiç önermem. Malum 4-5 sene sonra satıyım yeniliyim dersen(ki mutlaka diyeceksin) ne dediğimi o zaman anlarsın.

*CBR 650R 2. el bulabilirsin sıfırı yok. 2. eldede çok kötü makineler var dikkatli ol.
*Sıfır olarak Kawasakide aradığın modeller var sadece. ZX4RR güzel makinedir fakat 400cc. Otoban gazlamasında 250+ bineceksen seni tatmin etmez. Ama 200 e kadar mermi gibi sana istediğini verir.
*R7 şehir içinde oturuş pozisyonunun çok yatık olmasından dolayı tutulan bir model değil.

Ekonomine göre benim sıralamam sıfır olarak şunlar olurdu:
1-Kawa ZX6R
2-Kawa ZX4RR
3-Suzuki 8R
4-Kawa Ninja 650
5-Kawa Ninja 500 veya 500SE
6-R3

Malesefki Japonlarda çok çeşit yok süper sport olarak. En çok Kawa da model var. Hondada hiç yok. Yamahada R3 var, Suzukidede 8R.
r7 ve zx4rr düşünüyorum su an bayiden en hızlı hangisini çıkarabilirsem onu alıcam :D
 
Son düzenleme:
R3 çok gereksiz bir motor. R25 almak daha mantıklı. Arasındaki performans farkına değmeyecek kadar fiyat farkı var. Çünkü R25 250cc olduğu için alt vergi diliminde, R3 250cc üzeri olduğu için üst vergi diliminde. 370'e R3 alacağıma 410'a ninja 500 alırım.

Düzenleme: konu sanırım kıbrıs içeriyor. Söylediklerimin tamamı Türkiye'nin saçma vergilendime sistemini içerir.
 
R3 çok gereksiz bir motor. R25 almak daha mantıklı. Arasındaki performans farkına değmeyecek kadar fiyat farkı var. Çünkü R25 250cc olduğu için alt vergi diliminde, R3 250cc üzeri olduğu için üst vergi diliminde. 370'e R3 alacağıma 410'a ninja 500 alırım.

Düzenleme: konu sanırım kıbrıs içeriyor. Söylediklerimin tamamı Türkiye'nin saçma vergilendime sistemini içerir.
Görünüşte haklısın. Ama bu isimlendirmeden dolayı galiba. R25 250cc, R3 350cc. Ben ninja 500(450cc) sahibi olarak tecrübe ettiğimi söyliyim. Normal şartlarda ve gaz açtığımızda R25 peşimden gelemiyor ama R3 ü 160 a kadar aynada görüyorum.

R25 acayip bir motor. Rampa aşağı gidiyorsak 190 lara kadar geliyor, ama normal yolda motorun kendi gücüyle çok çekmiyor. Benim şahsi fikrim olarak R25 in sadece son hızda rampa aşşağı yüksek hızlara çıkması için çok küçük dişli ile üretildiğini düşünüyorum. Yoksa 250cc bir motor kendi gücüyle 190 lara çıkamaz.
 
Görünüşte haklısın. Ama bu isimlendirmeden dolayı galiba. R25 250cc, R3 350cc. Ben ninja 500(450cc) sahibi olarak tecrübe ettiğimi söyliyim. Normal şartlarda ve gaz açtığımızda R25 peşimden gelemiyor ama R3 ü 160 a kadar aynada görüyorum.

R25 acayip bir motor. Rampa aşağı gidiyorsak 190 lara kadar geliyor, ama normal yolda motorun kendi gücüyle çok çekmiyor. Benim şahsi fikrim olarak R25 in sadece son hızda rampa aşşağı yüksek hızlara çıkması için çok küçük dişli ile üretildiğini düşünüyorum. Yoksa 250cc bir motor kendi gücüyle 190 lara çıkamaz.
Zaten fiziğin önüne geçemezsin. Aynı şasi birisi 321cc diğeri 250cc. Tabii ki R3 raha iyi ama burada dediğim gibi aradaki fiyat farkına değmeyecek bir performans var. R3 alana kadar kesinlikle az daha çıkıp Ninja 500 alınır. Ben R25 varken R3'e çıkmazdım. Aralarında 100 bine yakın fiyat farkı var.
 
Zaten fiziğin önüne geçemezsin. Aynı şasi birisi 321cc diğeri 250cc. Tabii ki R3 raha iyi ama burada dediğim gibi aradaki fiyat farkına değmeyecek bir performans var. R3 alana kadar kesinlikle az daha çıkıp Ninja 500 alınır. Ben R25 varken R3'e çıkmazdım. Aralarında 100 bine yakın fiyat farkı var.
Unutmuşum şimdi farkettim. R25 ile R3 arasındaki farka değer bir performans farkı olmadığına bende katılıyorum. Bende 2 si arasında kalsam R25 çok daha mantıklı gelirdi. Ninja 500 konusundada katılıyorum size. İlk çıktığı hafta çok F/P geldiği için direk çektim.
 
Bileğine güveniyorsan patlamayacaksan R7 alabilirsin, ama bu söylenilen modellerden 650R tercih ederdim ben şahsen. RS660 bloğundan sıkıntı yaşama ihtimalin var, arkadaşım yaşadı tecrübeyle sabit. R9 bekleyebilirsin bak aslında o çok güzel olacaktır bence.
r9 800 binden aşşağı olmaz kanka
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

R7 bence bu motorların yanına konulcak motor değil elektronik destekler konusunda bütçen varsa CBR 650 R daha mantıklı bende 07 var muazzam gücü var ama imkan olsa 650 r alırım
 
Son düzenleme:
Geri
Top