nazmy6
80+
- Katılım
- 11 Aralık 2020
- Mesajlar
- 466
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 128
- İsim
- Nazmi Kaan
Merhaba dostlar, ConnectGame üzerinden EndGame OP1We Wireless Mouse satın almıştım. Ürün daha 6. ayını doldurmadan mouse sarj girişinde temassızlık yapmaya başladı, sarj kablosunu dongleye taktığım zaman bir sorun yok sorunsuz çalışıyor ama mouseye taktığım zaman durmadan kopuyor ne sarj edebiliyorum ne mouseyi kullanabiliyorum, ara sıra kendine geliyor o süre zarfında sarj edebildiğim kadar edebiliyorum.
Neyse gel gelelim garanti kısmına, connectgame sitesine girdiğimde iletişim adına hiç bir şey göremedim telefondan aradaığım zaman da açan hiç kimse olmadı çalıyor çalıyor kapanıyor. Instagram üzerinden yazayım dedim bana mail adreslerini verip buraya yaazın dediler. Buraya kadar her şey okey dedim mail üzerinden ulaşayım sanırım yardımcı olacaklar. Mail attığımda bana yaşanan sorunu bir videoya çekip yollamamı istediler videoyu çektim ve kendilerine yolladım ve bana verdikleri cevaba resmen inanamadım. Buraya yazsam inanmazsanız ben direk ss olarak atıyorum çünkü idrak etmem biraz zaman aldı bu cevabı
Sattıkları ürün hakkında bir gram fikirleri yok, yada bu maillere bakan arkadaş tamamen random, '' sen otur bu masaya gelen mailleri cevapla işte '' denilen bir personel. Sattıkları ürünün içinden çıkan ürünün kendi hem sarj etmek için kullandığım hemde dongleye bağlamam gereken kabloda sorun olduğunu ve bunu değişirseniz sorun ortadan kalkar diye cevap veren bir '' Firma ''. Yani her şeyi geçtim sorun bu bile değil, sorun mousenin kendi sarj bölümünde temassızlık olması çünkü sarj kablosunu dongeleye taktığım zaman sorunsuz bir şekilde çalışıyor, video da da net bir şekilde gösteriyorum mouse sarj girişinde bir sıkıntı olduğunu. Videoyu sadece 10 saniye izleyip yalandan cevap verdiler büyük ihtimalle. 9 gündür maillerime cevap vermiyorlar, nasıl bir firma olduklarını göstermiş oldular.
Ürüne ödediğim üret 3400 Tl, daha yeni çıkmış bir ürün ve daha 6. ayını bile doldurmadan böyle sıkıntılar gösterdi, çift tıklama sorunundan vs. bahsetmedim bile.
''Garanti Prosedürü sorunlu ürünler ile ilgilenir sizin ürününüzde sorun yok, sorun kablonuzda'' Şu mesajı atan bir firmadan bir şey almadan önce 2 kez düşünen derim sadece iyi forumlar
Neyse gel gelelim garanti kısmına, connectgame sitesine girdiğimde iletişim adına hiç bir şey göremedim telefondan aradaığım zaman da açan hiç kimse olmadı çalıyor çalıyor kapanıyor. Instagram üzerinden yazayım dedim bana mail adreslerini verip buraya yaazın dediler. Buraya kadar her şey okey dedim mail üzerinden ulaşayım sanırım yardımcı olacaklar. Mail attığımda bana yaşanan sorunu bir videoya çekip yollamamı istediler videoyu çektim ve kendilerine yolladım ve bana verdikleri cevaba resmen inanamadım. Buraya yazsam inanmazsanız ben direk ss olarak atıyorum çünkü idrak etmem biraz zaman aldı bu cevabı
Sattıkları ürün hakkında bir gram fikirleri yok, yada bu maillere bakan arkadaş tamamen random, '' sen otur bu masaya gelen mailleri cevapla işte '' denilen bir personel. Sattıkları ürünün içinden çıkan ürünün kendi hem sarj etmek için kullandığım hemde dongleye bağlamam gereken kabloda sorun olduğunu ve bunu değişirseniz sorun ortadan kalkar diye cevap veren bir '' Firma ''. Yani her şeyi geçtim sorun bu bile değil, sorun mousenin kendi sarj bölümünde temassızlık olması çünkü sarj kablosunu dongeleye taktığım zaman sorunsuz bir şekilde çalışıyor, video da da net bir şekilde gösteriyorum mouse sarj girişinde bir sıkıntı olduğunu. Videoyu sadece 10 saniye izleyip yalandan cevap verdiler büyük ihtimalle. 9 gündür maillerime cevap vermiyorlar, nasıl bir firma olduklarını göstermiş oldular.
Ürüne ödediğim üret 3400 Tl, daha yeni çıkmış bir ürün ve daha 6. ayını bile doldurmadan böyle sıkıntılar gösterdi, çift tıklama sorunundan vs. bahsetmedim bile.
''Garanti Prosedürü sorunlu ürünler ile ilgilenir sizin ürününüzde sorun yok, sorun kablonuzda'' Şu mesajı atan bir firmadan bir şey almadan önce 2 kez düşünen derim sadece iyi forumlar