[ÇÖZÜLDÜ] Microsonic Türkiye İade Hakkında

habbassaka

80+ Silver
Katılım
15 Ekim 2022
Mesajlar
2,698
Reaksiyon skoru
1,455
Bu siteden (https://www.microsonic.com.tr/) telefon kılıfı alma hatasında bulundum. Ürünü iade etmek istiyorum çünkü yanlış kılıf gönderdiler. Pazartesi gününden beri uğraşıyorum sitelerindeki panel bu;
21.png

Kargo anlaşma kodu diyor böyle bir bölüm yok. Telefon açıyorum kimse bakmıyor. Hayalet şirket. Ürünü satıyor, satış sonrası destek yok. Herkes duysun! Sözde iade kabul ediyorlar böyle günleri geçirdikten sonra en son gün kargo kodunu verecekler herhalde.. sonra 14gün geçti iade alamayız diyecekler.. artık müşteri olarak böyle düşünmeye başladım. 1-2 gün daha bekleyip olmadı kargo ücretini ödeyip kargo numarasından gönderen adrese geri göndereceğim. Daha önce buradan alışveriş yapan veya iade süreciyle uğraşan oldu mu? Uzak durun!
 
Bu siteden (https://www.microsonic.com.tr/) telefon kılıfı alma hatasında bulundum. Ürünü iade etmek istiyorum çünkü yanlış kılıf gönderdiler. Pazartesi gününden beri uğraşıyorum sitelerindeki panel bu;
Alıntıyı görüntüle
Kargo anlaşma kodu diyor böyle bir bölüm yok. Telefon açıyorum kimse bakmıyor. Hayalet şirket. Ürünü satıyor, satış sonrası destek yok. Herkes duysun! Sözde iade kabul ediyorlar böyle günleri geçirdikten sonra en son gün kargo kodunu verecekler herhalde.. sonra 14gün geçti iade alamayız diyecekler.. artık müşteri olarak böyle düşünmeye başladım. 1-2 gün daha bekleyip olmadı kargo ücretini ödeyip kargo numarasından gönderen adrese geri göndereceğim. Daha önce buradan alışveriş yapan veya iade süreciyle uğraşan oldu mu? Uzak durun!
Müşteri hizmetleri yok mu arayacağın, mesaj yazabileceğin? Sitede numara var çünkü.
 
Güncelleme
Ürünü getiren kargo şirketinden, gelirkenki takip no adresinden alıcıya geri gönderdim. Karşı tarafın kargo şirketiyle anlaşması olduğu için alıcı ödemeli gönderdim eğer kendim göndermek istesem 200₺ bir ücret çıkacakmış. Eğet alıcı, alıcı ödemeli kargoyu almaz ise de 60₺ bir ücretim olucakmış paketi teslim almaya gittiğimde. Neyse ürünü gönderdim ve aynı gün iadeyi kartıma yansıtmışlar her hangi bir kargo ücretini de kesmemişler.

Paylaşıyorum ki aynı sorunu yaşayan olursa değerlendirsin. Paketlerken bir de ürünün faturasınıda koyup iade etmek istediğimi belirten bir not yazdım.

Belirtmemde fayda var bu süreç komple tek taraflı gerçekleşti. Kimse benimle iletişime dahi geçmedi. Ne tarafıma anlaşmalı kargo numarası verdiler, ne yardımcı oldular. Mail bile gelmedi geri ödemeyle alakalı.
 
Son düzenleme:
Geri
Top