Cs go performans sorunu

erdo32

80+
Katılım
19 Haziran 2023
Mesajlar
91
Reaksiyon skoru
20
Arkadaşlar benim
Ryzen 5 7600 işlemcim
Rx6800 ekran kartım ve 32 ram bilgisayarım var.
Ama csgo'da 300 400 fps arası alıyorum bu sisteme sanki 450 500 fps olması lazım gibi geliyor. Ve bazen karekterler çok geç yükleniyor( örnegin ölüm maçında afk bir oyuncu var 20 sanıyede yükleniyor yada arkamda adam yok 2 sanıye sonra bir anda arkanda belirip beni öldürüyor sanki nasıl desem o arkamda imiş ama ben onu görmemişim gibi bir his) yada çogu çogu sanki mermi gitmiyor gibi sarjör boşaltıyorum adam ölmüyor. Veya crosshair ateş ederken kendiliginden kayıyor bu tepme gibi değil daha fazla hassas gibi.pingimde 60 80 arası geziyor problem ne çmzeledim oyunu 2k oynuyorum. Çözüm bilen var mı ful yğksek ayarlarda oynuyorum sistem kaldırır diye hata mı yapıyorum.
 
2k'da aldığın FPS'ler normal duruyor. CS:GO'da her map farklı performans verdiği için böyle olması normal. Yaşadığın o sorunda sadece dm'de ise spawn sesi ile gözükmesi Senkronize mi ona bak. Croshair bugı da çözünürlükten dolayı olabilir. 1024'de de mesela cros tam ortada olmuyor. Bence çözünürlüğünü 1440x1080 ile değiştir ve tekrar dene. Zaten yüksek çözünürlükle CS'go oynamak dezavantaj.
 
dostum konsol tuşundan fpsmax 5000 yap düzelecektir
Teşekkğrler deniyecegim
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

2k'da aldığın FPS'ler normal duruyor. CS:GO'da her map farklı performans verdiği için böyle olması normal. Yaşadığın o sorunda sadece dm'de ise spawn sesi ile gözükmesi Senkronize mi ona bak. Croshair bugı da çözünürlükten dolayı olabilir. 1024'de de mesela cros tam ortada olmuyor. Bence çözünürlüğünü 1440x1080 ile değiştir ve tekrar dene. Zaten yüksek çözünürlükle CS'go oynamak dezavantaj.
Valla çogu çogu spawn sesi bile duymuyorum. Ya ses kısık yada sekronize değil nasıl anlatsam dm de dogmadan mesela gözükür soluk bir şekilde karakter o silah seçene kadar 4 5 sanıyeya öyle olmuyor sanki direk doğup vuruyor gibi anlatabildşm mi ?
 
Teşekkğrler deniyecegim
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Valla çogu çogu spawn sesi bile duymuyorum. Ya ses kısık yada sekronize değil nasıl anlatsam dm de dogmadan mesela gözükür soluk bir şekilde karakter o silah seçene kadar 4 5 sanıyeya öyle olmuyor sanki direk doğup vuruyor gibi anlatabildşm mi ?
berkrip tepe görüntü ayarlarını da yap keyfine bak
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,066
Mesajlar
11,083,835
Üyeler
198,231
Son üye
Albiyikmisizzmsmms
Geri
Top