CS2 PAKET KAYBI SORUNU

Redieew

80+
Katılım
5 Ağustos 2024
Mesajlar
323
Reaksiyon skoru
134
Arkadaşlar son güncellemeden sonra csde yüksek paket kayıpları alıyorum %20 ye kadar çıkıyor çok saçma bir şekilde.40-50 ping oynadığım oyun paket kaybından dolayı ha bire adamların ışınlanmasına neden oluyor sizde de var mı bu sıkıntı son güncellemeden sonra oldu bu bilgisayara kablolu bağlanıyorum portlarımda da bi sıkıntı yok.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,733
Mesajlar
11,070,169
Üyeler
197,971
Son üye
buren
Geri
Top