Dün akşam inen (yaklaşık 30 GB) olan yama ile oyunu bugün yeniden başlayayım diye düşündüm ve tekrar başladım. Corpo'da deneyeyim dedim ve ortalama 3-4 saat oynadım. İlginçtir ki çok bir bugla karşılaşmadım. Özellikle Militech Robot görevini alırken ve Jackie ile otele giriş bölümünde oldukça çok bug görmüştüm. Yeni yama ile bunlardan (2 küçük bug hariç) hepsi giderilmişti. Evet ilginçtir ki çok bir bug yoktu oyunda.
Her seferinde yenilenen dil sorunu, bu sefer çözülmüş ama bu sefer de İngilizce oynadım.
Bug olarak devam eden buglar var ama bu seferkiler oyunun gidişatını etkilemeyen cinsten, küçük buglar.
Araç mekaniklerini çözeceklerini çoğu videoda gösterdiler. Çözmüşler ama artık arabalar oyuncak araba gibi olmuş.
Şehir için NPCler hala çok akıllı değil.
Onun dışında polislerin teleport açmış gibi ışınlanmasına da çözüm getirmişler ama bir sorun daha ortaya çıkmış. Bu seferde oyunda polis çıkmıyor. Polislerden kaçmak artık çok kolay.
Yapay zeka dövüş sırasında hala çok iyi değil. Herhangi bir geliştirme göremedim.
Birkaç detay olarak kaplama hatalarını da çözmüşler.
FPS sorunları hala devam ediyor.
Şuan almayı düşünen arkadaşlar varsa deneyimlemek için almalarını söyleyebilirim. Zaten bu kadar büyük bir yamanın bir daha gelme olasılığı yüksek değil. (Patch 1.3 gibi)
Son söz olarak oyunumuz artık son noktaya geldi. Bunu artık bu şekilde kabul etmek gerek. Şimdi sırada Online mod var ama ondan da pek ümitli değilim açıkcası.
Patch 1.2 Yama Notları için ise;
Cyberpunk 2077 1.2 Patch Notes Released, Includes Hundreds of Changes [Update: Out Now] - IGN
Cyberpunk 2077 patch 1.2 is "coming soon", and CD Projekt Red has released an enormous list of changes, including enabling raytracing on AMD graphics cards.
www.ign.com
Minik Bir Not: CDPR, ne kadar Witcher 3 gibi güzel bir oyun yapsa da çok deneyimli bir firma değil. Zamanında Witcher 3'de büyük bir downgrade yedi ama bu oyunun grafikleri üzerinde oldu, oynanış olarak değil. Zamanında çoğu kişi CDPR'ye daha küçük bir firma gözüyle baktığı için Witcher 3'de bunu çok dert etmediler. Cyberpunk 2077'de ise bunun tam tersi oldu. Oynanış ve mekanik olarak downgrade yedi ama grafiklerde de bir artma söz konusu oldu. "CB 2077 neden böyle oldu?" diye soracak olursanız bunun birden çok nedeni vardır. Oyuncular, Üst düzey yöneticiler, her seferinde oyun portlamaya çalışan oyun yapımcıları.. Bu oyunun gidişatı da tıpkı E3'de duyurulduğunda çok beğenilen ama büyük bir downgrade yiyen _ gibi oldu diyebiliriz.