Traqueer
80+ Bronze
- Katılım
- 20 Kasım 2022
- Mesajlar
- 762
- Reaksiyon skoru
- 287
Arkadaşlar öncelikle konuya baştan girmek istiyorum. Türk telekom internet süremiz bitiyordu ve bize yeni bir teklif önerdiler. Teklif şu şekilde: Aldığınız hız aynı fiyat aynı ama internet ve d-smart birlikte olmak şartıyla fiyat aynı dediler ve bizimde işimize geldi kabul ettik. Herneyse bugün d-smartı bağlamaya geldiler bağladılar. Daha sonra bi kanal açıp bu birazdan gelecek diyip gittiler. Herneyse açtıkları kanal da geldi ama sorun şu ki ücretli olan yani nat geo tarzı kanallarda sinyal yok hatası aldım. Müşteri hizmetlerine ilettim. Burada herhangi bir sorun gözükmüyor kablolarınızdan kaynaklı olabilir dediler. Kablolara baktık. her şey düzgün diğer kanallar gösteriyor vs yani kablolarla ilgili bir sıkıntı yoktu. Teknik ekip yönlendirebilir misiniz diye sorduğumda da ücreti 200 tl karşılığında yönlendirebileceklerini açıkladılar ve direk reddettim. İlk defa böyle bir saçmalıkla karşılaşıyorum. Daha önce böyle bir sorun yaşayan varsa yardımcı olabilir mi ?