Anladım zaten bende onu diyorum. Bakalım inşallah düzgün şekilde gönderirler.Müşteri hizmetleri ne dedi merak ettim.
bir şey demediler tam olarak konuşmam şöyle oldu yazılı olarak
"Merhaba ürünü az önce teslim aldım fakat 2 fan eksik olduğunu gördüm" dedim
onlarda
"ürünün fotoğraflarını konudaki mesajda verdikleri mail adresine atmamı ve ilgileneceklerini" söylediler.
Daha sonra mesajlaşmayı bitirip kasaya tekrar bakınca bi baktım benim talep ettiğim kasa bu değil hemen mesajlaşmaya devam edip
"kasanında yanlış olduğunu ve bu durumu nasıl çözebileceğimizi" söyledim. O sırada ben ürünün fotoğraflarını verdikleri mail adresine atmıştım benden "kasanın kodunu modelinin yazılı olduğu kısmı" istemişti attım zaten konunun başındaki fotoğrafların 3 üde mailden gönderdiğim fotoğraflar.
Neyse sonra ürünü tekrar onlara göndermemi istediler bende tamam dedim. Site üzerinden herhangi bir iade talebı falan açmama gerek var mı? diye sordum. "Hayır sadece kargo şubesine gitmemi teslim etmemi ve P.tesi günü kontrol edeceklerini" söylediler. Durum tamamen bundan ibaret o yüzden kasada başka hata varmı yokmu dıye bakmadım bile o an ki sinirle camı bile cıkartmadım kasaya hiç doğru düzgün bakmadım.
Sonra olduğu gibi poşetini köpüklerini aynı şekilde toparlayıp bantladım diğer kutuların oldugu ıkinci koliyide kasanın kutusuna bantladım ki yolda ayrılır falan yok eksik göndermişsiniz falan yapmasınlar diye birbirine bantladım olduğu gibi iade ettim.
İade makbuzunu da mail atayım mı diye sordum gerek yok dediler karşı ödemeli gönderdim adresi girdim IHLAMURKUYU 'da ki yere gitmesi için
Bugün saat 3 te araç teslim noktasına gideceğinden hemen 12:30 civarlarında kargoya teslim ettim çıktım başka da bir görüşmem olmadı.