Neler Yeni

DA / GT2 Yanlış Ürün YARDIM

Status
Bu konu kilitlenmiştir.

BERKANY

80+ Silver
Katılım
1 Şubat 2022
Mesajlar
4,302
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,364
Yaş
29
İsim
Berkay BABUCCU
Sıkıntılı bir durum.Faturada belirtileni göndermemeleri çok yanlış.Abdullah da aynı şekilde alırken ürünlere bakın öyle alın diyor.Yani değişip değişmediğini kontrol edin diyor.Ancak alan arkadaşlara verilen ürünün aynı olmaması tamamiyle Gaminggen'in hatasıdır.Ben o kadar insan içinden alıyorum.Faturamda Şu şu ürün yazıyor gelen ise başka ürün.Müşteri hizmetleriyle görüşün bakalım ne diyecek.Bu gelen kasa ve Anakart videoda değişebilir diye belirtilmişmiydi
 
Katılım
15 Temmuz 2022
Mesajlar
188
Dahası  
Reaksiyon skoru
77
İsim
osman şenoğlu
Sıkıntılı bir durum.Faturada belirtileni göndermemeleri çok yanlış.Abdullah da aynı şekilde alırken ürünlere bakın öyle alın diyor.Yani değişip değişmediğini kontrol edin diyor.Ancak alan arkadaşlara verilen ürünün aynı olmaması tamamiyle Gaminggen'in hatasıdır.Ben o kadar insan içinden alıyorum.Faturamda Şu şu ürün yazıyor gelen ise başka ürün.Müşteri hizmetleriyle görüşün bakalım ne diyecek.Bu gelen kasa ve Anakart videoda değişebilir diye belirtilmişmiydi
Videoda belirtilmese bile(ki belirtildi stoklar bittiğinde değişebilir diye) referans olarak o video alınamaz neden çünkü sen bir bireysin adam diyorki böyle bir ürün çıktı kampanyalı buyrun alın
bitti abdullahın artık bu noktadan sonra hiçbir sorumluluğu yok neden çünkü adam iş birliği yapıyo ürünü tanıtıyo
eğer alan kişi biraz bilinçliyse orda siparişlerim kısmında neyi sipariş ettiği zaten gözüküyor e zahmet edip neyi aldıgınada baksınlar bir zahmet
o yüzden tamamen hata, dikkatsizlik,özensizlik gaming gen'e aittir. Acemice davranıp insanları mağdur etmenin bir manası yoktu fakat başımıza geldi . Görüşmeler yapıldı kargoyu geri dönderdim p.tesi durumla ilgili tekrar bilgilendirme sağlayacağım umarım tekrar 1 hafta beklemem ve ŞİPARİŞLERİM kısmında hangi ürünler yazılıysa o ürünler bir an önce bana tekrar gönderilir.
Yoksa iade talep edicem
o da olmazsa
THH
Başka çözüm yok.
 

BERKANY

80+ Silver
Katılım
1 Şubat 2022
Mesajlar
4,302
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,364
Yaş
29
İsim
Berkay BABUCCU
Videoda belirtilmese bile(ki belirtildi stoklar bittiğinde değişebilir diye) referans olarak o video alınamaz neden çünkü sen bir bireysin adam diyorki böyle bir ürün çıktı kampanyalı buyrun alın
bitti abdullahın artık bu noktadan sonra hiçbir sorumluluğu yok neden çünkü adam iş birliği yapıyo ürünü tanıtıyo
eğer alan kişi biraz bilinçliyse orda siparişlerim kısmında neyi sipariş ettiği zaten gözüküyor e zahmet edip neyi aldıgınada baksınlar bir zahmet
o yüzden tamamen hata, dikkatsizlik,özensizlik gaming gen'e aittir. Acemice davranıp insanları mağdur etmenin bir manası yoktu fakat başımıza geldi . Görüşmeler yapıldı kargoyu geri dönderdim p.tesi durumla ilgili tekrar bilgilendirme sağlayacağım umarım tekrar 1 hafta beklemem ve ŞİPARİŞLERİM kısmında hangi ürünler yazılıysa o ürünler bir an önce bana tekrar gönderilir.
Yoksa iade talep edicem
o da olmazsa
THH
Başka çözüm yok.
Anladım zaten bende onu diyorum. Bakalım inşallah düzgün şekilde gönderirler.Müşteri hizmetleri ne dedi merak ettim.
 

Mehmet Yılmaz

Vitreus
Yönetici
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
29,065
En İyi Cevap
15
Dahası  
Reaksiyon skoru
68,838
Konum
Ankara
İsim
Mehmet Yılmaz
İlgilendiği Kategoriler
Ekran Kartları ve İnternet Servis Sağlayıcıları
Epic Games
DreamRS
Discord
mehmet_yilmaz
bizde gamng genn hatasını kabullenip insanların mağduriyetini gidermesini istiyoruz bugun başkasına olduğu için susarsak yarın bize de olur. ezilen hep biz oluruz
Zaten 2 kere Gaming gen'in hatası yazmış dostum, daha neyin mağduriyeti bu? Yazılanları okumamışsın bile gelip ortalığı ne diye karıştırıyorsun?
 

Lestiveryn

80+ Bronze
Katılım
15 Temmuz 2020
Mesajlar
657
Dahası  
Reaksiyon skoru
208
İsim
yusuf büyükbayrak
Abdullah abinin bir suçu yok arkadaşlar adam iki kere gaming gen hatası diye yazdı, buradan anlıyoruz ki gaming genden sistem falan alınmaz, herkese geçmiş olsun
 

teknik54

80+
Katılım
6 Aralık 2021
Mesajlar
14
Dahası  
Reaksiyon skoru
7
İsim
yusuf çatalbaş
@Abdullah Hacıgül başkan mağdur olanlar var dikkate alır mısın bidaki sistem toplama yaparsan bu firmanin yaptıkları ortada , 3 5 kişi değil onlarca kişi mağdur halde.

Benim kasam daha kargoya bile verilmedi ve benim faturamda yazan da videoda olan kasadan.
Kargoya verilse ürün elime gelse , gelen üründe farklı bir malzeme çıkarsa o zaman bak şu ise
Mesaj otomatik birleştirildi:

bende mağdurum bu olacak iş değil çok saçma yanlış ürünler geldi
Mesaj otomatik birleştirildi:

abdullah abinin bir suçu olmayabilir ama biz gaming gen tr ye güvenmiyoruz abdullah abiye güveniyoruz da alıyoruz bize destek olması gerekir bu ne saçma bir iş az para değil 10 bin tl veriyoruz kolay kazanmıyoruz biz bu parayı @Abdullah Hacıgül
 

Ekler

  • 95aabea2-79c1-4768-811d-508cf655e9a6.jpg
    95aabea2-79c1-4768-811d-508cf655e9a6.jpg
    501.5 KB · Hit: 77
  • a51798e2-583c-4789-93a2-ba96a0dcae10.jpg
    a51798e2-583c-4789-93a2-ba96a0dcae10.jpg
    330.9 KB · Hit: 76
  • 9e229dd3-6df7-48f5-acd5-a2cafd194579.jpg
    9e229dd3-6df7-48f5-acd5-a2cafd194579.jpg
    85.9 KB · Hit: 76
  • 16912c15-415a-4f13-8d44-83e5e3b9df1d.jpg
    16912c15-415a-4f13-8d44-83e5e3b9df1d.jpg
    82 KB · Hit: 82
Katılım
15 Temmuz 2022
Mesajlar
188
Dahası  
Reaksiyon skoru
77
İsim
osman şenoğlu
Anladım zaten bende onu diyorum. Bakalım inşallah düzgün şekilde gönderirler.Müşteri hizmetleri ne dedi merak ettim.
bir şey demediler tam olarak konuşmam şöyle oldu yazılı olarak
"Merhaba ürünü az önce teslim aldım fakat 2 fan eksik olduğunu gördüm" dedim
onlarda
"ürünün fotoğraflarını konudaki mesajda verdikleri mail adresine atmamı ve ilgileneceklerini" söylediler.
Daha sonra mesajlaşmayı bitirip kasaya tekrar bakınca bi baktım benim talep ettiğim kasa bu değil hemen mesajlaşmaya devam edip
"kasanında yanlış olduğunu ve bu durumu nasıl çözebileceğimizi" söyledim. O sırada ben ürünün fotoğraflarını verdikleri mail adresine atmıştım benden "kasanın kodunu modelinin yazılı olduğu kısmı" istemişti attım zaten konunun başındaki fotoğrafların 3 üde mailden gönderdiğim fotoğraflar.
Neyse sonra ürünü tekrar onlara göndermemi istediler bende tamam dedim. Site üzerinden herhangi bir iade talebı falan açmama gerek var mı? diye sordum. "Hayır sadece kargo şubesine gitmemi teslim etmemi ve P.tesi günü kontrol edeceklerini" söylediler. Durum tamamen bundan ibaret o yüzden kasada başka hata varmı yokmu dıye bakmadım bile o an ki sinirle camı bile cıkartmadım kasaya hiç doğru düzgün bakmadım.
Sonra olduğu gibi poşetini köpüklerini aynı şekilde toparlayıp bantladım diğer kutuların oldugu ıkinci koliyide kasanın kutusuna bantladım ki yolda ayrılır falan yok eksik göndermişsiniz falan yapmasınlar diye birbirine bantladım olduğu gibi iade ettim.
İade makbuzunu da mail atayım mı diye sordum gerek yok dediler karşı ödemeli gönderdim adresi girdim IHLAMURKUYU 'da ki yere gitmesi için
Bugün saat 3 te araç teslim noktasına gideceğinden hemen 12:30 civarlarında kargoya teslim ettim çıktım başka da bir görüşmem olmadı.
 
Katılım
24 Eylül 2021
Mesajlar
391
Dahası  
Reaksiyon skoru
129
İsim
GÖKHAN YILDIRIM
Zaten 2 kere Gaming gen'in hatası yazmış dostum, daha neyin mağduriyeti bu? Yazılanları okumamışsın bile gelip ortalığı ne diye karıştırıyorsun?
Aşağıya doğru konuyu oku bakalım daha kaç kişi mağdur olmuş sadece bu forumdan bu kadarsa diğerlerini düşünemiyorum ne mağduriyetinden bahsediyorsun işlerini adam gibi yapsınlar . Eleştiri yapmak ortalık karıştırmak değildir. Sen tarafsin forumdaki insanları koru moderatör bey !
 

Abdullah Hacıgül

Kurucu - Yönetici
Yönetici
Katılım
24 Ocak 2020
Mesajlar
6,760
En İyi Cevap
4
Aşağıya doğru konuyu oku bakalım daha kaç kişi mağdur olmuş sadece bu forumdan bu kadarsa diğerlerini düşünemiyorum ne mağduriyetinden bahsediyorsun işlerini adam gibi yapsınlar . Eleştiri yapmak ortalık karıştırmak değildir. Sen tarafsin forumdaki insanları koru moderatör bey !
Sizi haklı buluyorum iade talebi oluşturup beni özelden bilgilendirin süreci hızlandırayım.
 
Status
Bu konu kilitlenmiştir.
Top Bottom