Neler Yeni

Yardım DA-MD2 Arızalı Ürünler Hk.

Krosakı Ichıgo

80+ Bronze
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
1,050
Dahası  
Reaksiyon skoru
377
İsim
Enes
bir haber yok sanırım
 
Son düzenleme:

ramcoloji

80+
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
406
Dahası  
Reaksiyon skoru
260
İsim
RAMAZAN PANCAREKEN
Evet sistem geldi. Hiçbir sorun yok deyip tekrar göndermişler kasayı. Ama veri kopyalamaya başladığım an bağlantıyı kesiyor. Açıkça görünüyor ordaki pinde sıkıntı olduğu. Diğer portlardan deniyorum sıkıntı yok. Ama uğraşmayacam artık. Tek port eksik olsun.
Monitör ise yeşil ölü piksel sorunuyla kendi servisine yönlendirilmiş. Bakalım onun akibeti nasıl olacak.
 

majorw0w

80+ Silver
Katılım
4 Eylül 2020
Mesajlar
3,165
Evet sistem geldi. Hiçbir sorun yok deyip tekrar göndermişler kasayı. Ama veri kopyalamaya başladığım an bağlantıyı kesiyor. Açıkça görünüyor ordaki pinde sıkıntı olduğu. Diğer portlardan deniyorum sıkıntı yok. Ama uğraşmayacam artık. Tek port eksik olsun.
Monitör ise yeşil ölü piksel sorunuyla kendi servisine yönlendirilmiş. Bakalım onun akibeti nasıl olacak.
Sağlam porta bakmışlar galiba eğer ki bozuk olana bakıp sağlam demişler ise sıkıntı. Ne kadar oldu sistemi kullanmayalı :(
 

ramcoloji

80+
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
406
Dahası  
Reaksiyon skoru
260
İsim
RAMAZAN PANCAREKEN
Sağlam porta bakmışlar galiba eğer ki bozuk olana bakıp sağlam demişler ise sıkıntı. Ne kadar oldu sistemi kullanmayalı :(
Resmini kağıda cıkarıp işaretlemişim bu porttaki bu pin diye. Sistem çıkar çıkmaz kaptık 2-3 günde geldi hemen. Sistem kurduktan sonra bu hatayı verince ve monitörde sorunlu cıkınca direk geri paketledim zaten gönderdim.
 

ramcoloji

80+
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
406
Dahası  
Reaksiyon skoru
260
İsim
RAMAZAN PANCAREKEN
Durum bildirir raporumuzu verelim. :)
Kasanın geldiğini söylemiştim ve mönitör servise gitmiş demiştim. Yetkili servisten değişim raporu hazırlamışlar ve LG'den mönitör gelecekmiş servise. Servis itopyaya gönderecek oradan da bana gelecekmiş. 1 ay daha unutayım ben onu.
İnşallah yeni gelen bari sağlam olur da tekrar uğraşmak zorunda kalmam.
 

Mr. Edri

80+ Platinum
Katılım
26 Kasım 2020
Mesajlar
15,550
En İyi Cevap
26
Dahası  
Reaksiyon skoru
23,307
Yaş
20
İsim
.
Sıfır sistem toplamak da dert, hele satıcı çok iyi olmayınca.
 

rtx 3090

80+ Silver
Katılım
20 Ekim 2020
Mesajlar
2,819
Sistemi sipariş eden kişilerden biriyim. Kargo söz verildiği gibi geldi. Hem de Aksaray gibi bir yere çok hızlı geldi. Bu konuda teşekkür ederim.
Ama hem kasa hem monitör sorunlu çıktı.
Kasanın ön usb 3.0 yuvasında pinlerden birisi kırık geldi ve veri aktarımı yapamıyorum o porttan.
Monitörde ise ortada çok parlak bir ölü piksel gibi bir şey var.
Tüm sistemi geri yolluyorum ama iade etmek istemiyorum. İtopya maillere ve sosyal medya hesaplarına cevap vermiyor. Zar zor telefonla ulaştım ve ellerinde stok yoksa teknik servis incelemesinden sonra para iadesi yapılır dediler. @Abdullah Hacıgül bu konuda yardımın dokunur mu acaba? Kasa stoğu yoksa bile benzer bi kasayla filan değiştirilmesini sağlayabilir misin?
Ya da nasıl bir yol izlemeliyim?
Teşekkürler.
Donanımlar sorunlu değilse sadece monitörü veya kasayı değiştirsinler geçmiş olsun
 

bythmn

80+ Gold
Katılım
5 Mayıs 2020
Mesajlar
8,067
En İyi Cevap
1
Geçmiş olsun. Yüzlerce sistem satılıyor illa ki hatalı ürünler çıkacaktır. Biraz da şans meselesi. Ama bence buradaki önemli faktör firma. İlgili firmanın satış sonrası desteği maalesef çok kötü. Sorun çıkması önemli değil ama çıktıktan sonra da insanları bu kadar uğraştırmak da ne bileyim. Güzel bir indirim dahi olsa tercih etmeyeceğim bir yer.
 

ramcoloji

80+
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
406
Dahası  
Reaksiyon skoru
260
İsim
RAMAZAN PANCAREKEN
Evet arkadaşlar, 26.02.2021 tarihi itibariyle mönitör sıfırı ile değiştirilip tarafıma gönderildi. Bugün takıp deneyebildim. Şu anda bir sorun görünmüyor. Komik gelebilir ama alışkanlıklarımı kolay değiştiremediğim için yeni ekran kartı ve mönitör almıyordum hiç. 2 kere ekran kartı 2 kere mönitör aldım ama beyaz gri renk sorunu gibi sorunlar yüzünden iade edip ya da satmak zorunda kalmıştım ya da ben ayarlayamadım bilmiyorum. Senelerdir 21.5" 60hz mönitör ve gtx750 ekran kartı kullandım. Şimdi 24" 144hz'e ve rx570e geçince biraz tuhaf oldu. Ama bu sefer renk karmaşası yaşamadım. Ölü piksel de göremedim. Bir aksilik çıkmazsa şu anda mutlu gibiyim :) Teşekkürler yorumda ve reaksiyonda bulunan herkese.
Hayırlı günler.
 

Krosakı Ichıgo

80+ Bronze
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
1,050
Dahası  
Reaksiyon skoru
377
İsim
Enes
Evet arkadaşlar, 26.02.2021 tarihi itibariyle mönitör sıfırı ile değiştirilip tarafıma gönderildi. Bugün takıp deneyebildim. Şu anda bir sorun görünmüyor. Komik gelebilir ama alışkanlıklarımı kolay değiştiremediğim için yeni ekran kartı ve mönitör almıyordum hiç. 2 kere ekran kartı 2 kere mönitör aldım ama beyaz gri renk sorunu gibi sorunlar yüzünden iade edip ya da satmak zorunda kalmıştım ya da ben ayarlayamadım bilmiyorum. Senelerdir 21.5" 60hz mönitör ve gtx750 ekran kartı kullandım. Şimdi 24" 144hz'e ve rx570e geçince biraz tuhaf oldu. Ama bu sefer renk karmaşası yaşamadım. Ölü piksel de göremedim. Bir aksilik çıkmazsa şu anda mutlu gibiyim :) Teşekkürler yorumda ve reaksiyonda bulunan herkese.
Hayırlı günler.
md 2 yi iade mi ettin yoksa monitörü gaantiyemi gönderdin benim monitörümdede ölü piksel var nasıl yaparım
 

ramcoloji

80+
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
406
Dahası  
Reaksiyon skoru
260
İsim
RAMAZAN PANCAREKEN
md 2 yi iade mi ettin yoksa monitörü gaantiyemi gönderdin benim monitörümdede ölü piksel var nasıl yaparım
Komple aldığım herşeyi teknik servise gönderdim, iade oluşturmadım. Kasa incelenip olduğu gibi geri geldi onu öylece kabul ettim artık. Monitör ise önce yetkili sersive gönderilmiş yeşil ölü pikselden dolayı. Onlar rapor yazmışlar LG sıfır monitörle değiştirip servise yollamış Servis itopyaya, itopya da bana yolladı :) Değişim yapıldı yani.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,058,006
Mesajlar
9,512,295
Üyeler
168,071
Son üye
GLHF
Top Bottom