alestacode
80+
- Katılım
- 8 Kasım 2022
- Mesajlar
- 306
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 196
- İsim
- Semih
Deepcool LS520 SE sıvı soğutucu kullanıyorum. Soğutma performansından oldukça memnun olsam da 1. ayını doldurmadan fanlardan rulman sesine benzer sesler gelmeye başladı. İlk başta pek sorun etmesem de geceleri bilgisayarı kapatmamam gerektiği zamanlarda rahatsız etmeye başlamıştı. İlk başta soğutucumu satın aldığım yer olan Tebilon'dan destek alıp fanların değişmesini isteyecektim fakat ne yazdığım maillere ne de telefonlarıma cevap veren birisi olmadı. Tebilon firmasına da verdikleri üst düzey teknik destek için teşekkür ederim 
Ardından geri dönüş alamayınca Deepcool'un kendi destek hizmetine mail atarak durumumu açıkladım ve benden bir kanıt videosu ve ürünün seri numarasını isteyip sorunu ayrıntılı bir şekilde anlatmamı istediler. Gerekli kanıt videosunu ve seri numarasını attıktan sonra yardımcı olabileceklerini fakat fanları Çin'deki fabrikalarından yollayacakları için gelmesinin uzun sürebileceğini ve gümrükte ekstra bir vergi çıkabileceğini söyleyip kabul etmem durumunda fanları yollayabileceklerini söylediler.
Fanlarım 12 gün sonra elime ulaştı ve 110 liralık bi gümrük vergisi ödedim. Yeni fanları test ettim ve artık ses sorunum ortadan kalktı. İlerde tekrar aynı sorunu yaşar mıyım bilmiyorum ama ben şu anki verdikleri hizmetten memnun kaldım. Tebilon firmasının geri dönüş yapmaması üzücü oldu satış yaparken sıkıntı yok iş desteğe geldiği zaman cevap verilmemesi pek memnun edici değil. Deepcool markasını kullanan veya satın almayı düşünen arkadaşların teknik destek açısından nasıl bir firma olduğunu belki merak edenler vardır diye bu konuyu açıyorum. Ben memnun kaldım, umarım kafanızdaki soru işaretini giderebilmişimdir
Ardından geri dönüş alamayınca Deepcool'un kendi destek hizmetine mail atarak durumumu açıkladım ve benden bir kanıt videosu ve ürünün seri numarasını isteyip sorunu ayrıntılı bir şekilde anlatmamı istediler. Gerekli kanıt videosunu ve seri numarasını attıktan sonra yardımcı olabileceklerini fakat fanları Çin'deki fabrikalarından yollayacakları için gelmesinin uzun sürebileceğini ve gümrükte ekstra bir vergi çıkabileceğini söyleyip kabul etmem durumunda fanları yollayabileceklerini söylediler.
Fanlarım 12 gün sonra elime ulaştı ve 110 liralık bi gümrük vergisi ödedim. Yeni fanları test ettim ve artık ses sorunum ortadan kalktı. İlerde tekrar aynı sorunu yaşar mıyım bilmiyorum ama ben şu anki verdikleri hizmetten memnun kaldım. Tebilon firmasının geri dönüş yapmaması üzücü oldu satış yaparken sıkıntı yok iş desteğe geldiği zaman cevap verilmemesi pek memnun edici değil. Deepcool markasını kullanan veya satın almayı düşünen arkadaşların teknik destek açısından nasıl bir firma olduğunu belki merak edenler vardır diye bu konuyu açıyorum. Ben memnun kaldım, umarım kafanızdaki soru işaretini giderebilmişimdir