Deepcool firmasıyla yaşadığım garanti deneyimini sizlerle paylaşmak istedim. Belki aklında soru işareti olan arkadaşlar vardır, onlara bir faydası olur. DeepCool LT520-WH sıvı soğutucumun fanlarından bir tanesi aldıktan 4 ay kadar sonra rulman sesi çıkarmaya başladı. Bİr akşam oyundayken korkunç bir ses geldi ve fan takılmaya başladı. Fanı çıkarıp biraz uğraştım ve kullanılabilir hale getirdim ancak rulmanda sorun olduğu manuel döndürünce anlaşılıyordu. İşlemcime uygun bir yedek soğutmam olmadığı için garantiye göndermek işime gelmiyordu. Doğrudan DeepCool'un sitesinden ticket açtım. Hızlıca dönüş yapıp daha ben talep etmeden bana fabrikadan yeni fan gönderebileceklerini söylediler. Ürünün seri numarasını, faturasını ve arızaya dair bir kanıt istediler. Bunları göndermemi takiben bana soğutmama uygun 2 farklı model beyaz fan arasından seçim yapabileceğimi söylediler. Ancak kısa süre sonra beyaz modellerde stok kalmaması sebebiyle siyah fan göndermek durumunda olduklarını, ancak uyumsuz durmaması için kabul edersem 2 adet göndereceklerini belirttiler. Kabul ettim ve tahmini 10 gün civarında fanlar elime ulaştı. Çok vergi çıkmaması için ürünü 5 doların altında fiyatta göstereceklerini de belirmişlerdi. Yaklaşık 200 lira vergi çıktı. Şu an siyah fanları kullanmaktan vazgeçtim. Beyaz sisteme yakışmadığı için yakında servise göndereceğim mecbur. Aldığım destekten memnun kaldığım için sizlere durumu anlatmak istedim.