- Katılım
- 6 Şubat 2023
- Mesajlar
- 175
- Reaksiyon skoru
- 28
Merhabalar, Amazon üzerinden 3-4 ay önce Samsung Odyssey G65B modeli monitör satın aldım. Fakat ilk iki ay içinde sıkıntı çıkardığı için teknik servise yolladım. Panel sıkıntılı ve tamir edilecek, siparişiniz verildi dendi. Ürünün "yapıldığı" bilgisi geldikten sonra geri almak için teknik servise gittim. Bana ürünün direkt sıfır ile değişim yapıldığı söylendi. Ürünü teslim aldığım günün akşamı kontrol amaçlı açtım. Ve açarken videoya aldım. Parçaları teker teker kameraya göstererek açtığım için 15 dakikalık bir video kayıt etmişim
Ürünü geri teknik servise gönderdim. Teknik servisten "ürün bozuk değil" denerek geri iadesi yapılmış. Bu durumda ne yapmalıyım ? Daha yeni haber verildi yani ürünü geri dahi almadım.
Ve videoda son 4 dakikasında ekranı kontrol etmeye geçiyorum. Burada bir şey aklıma takıldı, kontrol etmek için ışığa/ampüle yaklıştırdım. O sırada monitör bir veya iki dakikalığına kamera açısında değildi. Bu sorun yaratır mı ?

Ve videoda son 4 dakikasında ekranı kontrol etmeye geçiyorum. Burada bir şey aklıma takıldı, kontrol etmek için ışığa/ampüle yaklıştırdım. O sırada monitör bir veya iki dakikalığına kamera açısında değildi. Bu sorun yaratır mı ?