Öneri DELL(Alienware) ile Yaşadığım Garanti Deneyimim

noxx

80+
Katılım
26 Ekim 2024
Mesajlar
148
Reaksiyon skoru
64
Yaşadığım bir garanti deneyimi olduğunda, kafasında soru işareti olanlar için forumlara yazıyorum. DELL ile yaşadığım son derece olumlu garanti deneyimimi kısaca paylaşmak istedim. 7 ay kadar önce İtopya mağazasından aldığım AW2523HF monitörde en baştan beri bir adet sıkışmış piksel vardı. Garanti var zaten diye olduğu gibi kullanmıştım zira mağazadan aldığım için cayma hakkı vs. yoktu. 15 gün önce DELL'e destek için yazdım. Çok hızlı bir şekilde geri dönüş yapıldı, sürecin her anında sürekli bilgilendirildim. Ve muhtemelen bendeki 360hz modelin stoğu olmadığından ya da gecikmeden ötürü jest amaçlı AW2524HF adlı 500hz modeli bugün teslim ettiler. Kafasında soru işareti olan varsa belki yardımcı olurum diye paylaşmak istedim.
 
Yaşadığım bir garanti deneyimi olduğunda, kafasında soru işareti olanlar için forumlara yazıyorum. DELL ile yaşadığım son derece olumlu garanti deneyimimi kısaca paylaşmak istedim. 7 ay kadar önce İtopya mağazasından aldığım AW2523HF monitörde en baştan beri bir adet sıkışmış piksel vardı. Garanti var zaten diye olduğu gibi kullanmıştım zira mağazadan aldığım için cayma hakkı vs. yoktu. 15 gün önce DELL'e destek için yazdım. Çok hızlı bir şekilde geri dönüş yapıldı, sürecin her anında sürekli bilgilendirildim. Ve muhtemelen bendeki 360hz modelin stoğu olmadığından ya da gecikmeden ötürü jest amaçlı AW2524HF adlı 500hz modeli bugün teslim ettiler. Kafasında soru işareti olan varsa belki yardımcı olurum diye paylaşmak istedim.
Bendede Dell monitör var benim hatamdan dolayı monitörde küçük bir göçük gibi bir şey var acaba yardımcı olurlarmı hata bende olduğu için hiç garantiye veresim gelmedi
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: noxx
Bendede Dell monitör var benim hatamdan dolayı monitörde küçük bir göçük gibi bir şey var acaba yardımcı olurlarmı hata bende olduğu için hiç garantiye veresim gelmedi
Support sayfasından destek talebi açın hocam. En azından şansınızı denemiş olun.
 
Firmanın garantisi, servisi muazzam çalışıyor. Ölü pikseli veya herhangi bir durumu fotoğraflandırıp attıktan sonra direkt yenisini gönderiyorlar. Eskisini sonra alıyorlar.
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: noxx
Support sayfasından destek talebi açın hocam. En azından şansınızı denemiş olun.
Teşekkür ederim bir sansimi deneyeyim garantisinin bitmesine az kalmıştı
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: noxx
Dell'in global desteği çok iyi, gerçek Global marka.
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: noxx
Firmanın garantisi, servisi muazzam çalışıyor. Ölü pikseli veya herhangi bir durumu fotoğraflandırıp attıktan sonra direkt yenisini gönderiyorlar. Eskisini sonra alıyorlar.
Kesinlikle öyle. UPS ile gönderim yaptılar. Yeniyi verirken eskiyi de kurye arkadaş teslim aldı.
 
Yaşadığım bir garanti deneyimi olduğunda, kafasında soru işareti olanlar için forumlara yazıyorum. DELL ile yaşadığım son derece olumlu garanti deneyimimi kısaca paylaşmak istedim. 7 ay kadar önce İtopya mağazasından aldığım AW2523HF monitörde en baştan beri bir adet sıkışmış piksel vardı. Garanti var zaten diye olduğu gibi kullanmıştım zira mağazadan aldığım için cayma hakkı vs. yoktu. 15 gün önce DELL'e destek için yazdım. Çok hızlı bir şekilde geri dönüş yapıldı, sürecin her anında sürekli bilgilendirildim. Ve muhtemelen bendeki 360hz modelin stoğu olmadığından ya da gecikmeden ötürü jest amaçlı AW2524HF adlı 500hz modeli bugün teslim ettiler. Kafasında soru işareti olan varsa belki yardımcı olurum diye paylaşmak istedim.
Dell Türkiye varmı bilmiyorumda global e mi yazacağız sorunu
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: noxx
Dell Türkiye varmı bilmiyorumda global e mi yazacağız sorunu
https://www.dell.com/support/home/tr-tr buradan hocam, üye olup ürünü kaydedin.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Monitör servisi olarak bilemeyeceğim fakat laptop hakkında yaşadığım sorunu linkten okuyabilirsiniz.
Dell Türkiye
Okurken sinirlerim bozuldu. Bunları daha da dikkate almak lazım tabii. Belli ki ürün tipine göre farklı tavır sergileniyor.
 
Yaşadığım bir garanti deneyimi olduğunda, kafasında soru işareti olanlar için forumlara yazıyorum. DELL ile yaşadığım son derece olumlu garanti deneyimimi kısaca paylaşmak istedim. 7 ay kadar önce İtopya mağazasından aldığım AW2523HF monitörde en baştan beri bir adet sıkışmış piksel vardı. Garanti var zaten diye olduğu gibi kullanmıştım zira mağazadan aldığım için cayma hakkı vs. yoktu. 15 gün önce DELL'e destek için yazdım. Çok hızlı bir şekilde geri dönüş yapıldı, sürecin her anında sürekli bilgilendirildim. Ve muhtemelen bendeki 360hz modelin stoğu olmadığından ya da gecikmeden ötürü jest amaçlı AW2524HF adlı 500hz modeli bugün teslim ettiler. Kafasında soru işareti olan varsa belki yardımcı olurum diye paylaşmak istedim.
bendede aynı sorun var 360 hz monitörümde beni ekranın orta kısmında değil diye değişime yanaşmadılar önemli bir sorun değildir diye kaç defa yazdım bir sorun olmamıştı
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Çevrim içi yöneticiler

Forum istatistikleri

Konular
1,092,686
Mesajlar
9,827,495
Üyeler
173,710
Son üye
mehmetraz
Geri
Top