Neler Yeni

Dell servisi

Katılım
19 Aralık 2024
Mesajlar
9
Dahası  
Reaksiyon skoru
1
İsim
Erdi Aydoğan
Bugün neredeyse 25 günlük dell allienware monitörümde sorun çıktı pc de takılırken sürekli görüntü gidip geliyordu ve baktım ki arka güç kablosunun gireceği yerde temassızlık oluyordu, monitöre her dokunduğumda görüntü gidiyor ve tekrardan kabloyla oynayıp görüntü almaya çalışıyordum görüntü geliyordu, fakat gerçekten 10 dakika uğraştım görüntü anca geldi. Dell yerinde servisi arayıp durumu anlattım fotoğraf istediler bende attım. Sonra bana dedikleri kabloda sorun var garanti dışı dediler kullanıcı hatasıymış nasıl olur anlamadım kendi ürünlerinin kabloları sıkıntılı çıkıyor ve ürün daha çok yeni bana dedikleri garanti dışı resmen rezillik yeni kablo istedim, garantisi var diye göndermediler. Ürünün 2 sene Garantisi var ona rağmen dedikleri, kablo temin edin bende gittim THH' ye şikayet ettim alacak olanlara tavsiyem Dell pişmanlık servisleri kötü eskiden iyiydi evet ama maalesef son zamanlarda çok ilgisizler ve beni mağdur durumda bıraktılar bunu bilerek almanız daha iyi yaşadığım sorun böyle maalesef yazıp paylaşmak istedim.
 

Shourd

80+ Gold
Katılım
5 Ekim 2023
Mesajlar
6,149
Bugün neredeyse 25 günlük dell allienware monitörümde sorun çıktı pc de takılırken sürekli görüntü gidip geliyordu ve baktım ki arka güç kablosunun gireceği yerde temassızlık oluyordu, monitöre her dokunduğumda görüntü gidiyor ve tekrardan kabloyla oynayıp görüntü almaya çalışıyordum görüntü geliyordu, fakat gerçekten 10 dakika uğraştım görüntü anca geldi. Dell yerinde servisi arayıp durumu anlattım fotoğraf istediler bende attım. Sonra bana dedikleri kabloda sorun var garanti dışı dediler kullanıcı hatasıymış nasıl olur anlamadım kendi ürünlerinin kabloları sıkıntılı çıkıyor ve ürün daha çok yeni bana dedikleri garanti dışı resmen rezillik yeni kablo istedim, garantisi var diye göndermediler. Ürünün 2 sene Garantisi var ona rağmen dedikleri, kablo temin edin bende gittim THH' ye şikayet ettim alacak olanlara tavsiyem Dell pişmanlık servisleri kötü eskiden iyiydi evet ama maalesef son zamanlarda çok ilgisizler ve beni mağdur durumda bıraktılar bunu bilerek almanız daha iyi yaşadığım sorun böyle maalesef yazıp paylaşmak istedim.
şayetki gerçekten sizden kaynaklı değilse yani kabloya yanlışlıkla vb şekilde zarar vermediyseniz haklılar fakat bence bi farklı kabloylada deneyin belki sorun kabloda değil girişindedir ha diyelimki kabloda bu sorunu ne zaman fark ettiniz o önemli
 

brutal

80+
Katılım
6 Mart 2022
Mesajlar
187
Dahası  
Reaksiyon skoru
76
İsim
berat
şayetki gerçekten sizden kaynaklı değilse yani kabloya yanlışlıkla vb şekilde zarar vermediyseniz haklılar fakat bence bi farklı kabloylada deneyin belki sorun kabloda değil girişindedir ha diyelimki kabloda bu sorunu ne zaman fark ettiniz o önemli
Her iki türlü de satıcı hatalı bu durumda. Kabloyu da kutunun içeriğinde gönderiyorlar.
 

forzabagimlisi

80+ Bronze
Katılım
20 Şubat 2025
Mesajlar
1,468
gürgençlerden de hiçbir şey almayın bilgi olsun diye bırakıyorum
 
Katılım
19 Aralık 2024
Mesajlar
9
Dahası  
Reaksiyon skoru
1
İsim
Erdi Aydoğan
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #5
şayetki gerçekten sizden kaynaklı değilse yani kabloya yanlışlıkla vb şekilde zarar vermediyseniz haklılar fakat bence bi farklı kabloylada deneyin belki sorun kabloda değil girişindedir ha diyelimki kabloda bu sorunu ne zaman fark ettiniz o önemli
Farklı kabloyla denedim ekranı oynattığımda ve ya sallandığında görüntü gitmedi ne zaman farkettim ilk aldığımda vardi ama bu kadar değildi bugün itibari ile biraz sallanmada dahi hemen gidiyor görüntü
Mesaj otomatik birleştirildi:

Her iki türlü de satıcı hatalı bu durumda. Kabloyu da kutunun içeriğinde gönderiyorlar.
Aynen kabloyu gönderdikleri kablo kutusunun içindeki kabloyu kullanıyorum ben ne yapabilirim ki kabloyu kesecek halim yok resmen rezillik küfür eder gibi kullanıcı hatası dediler :/
 

Shourd

80+ Gold
Katılım
5 Ekim 2023
Mesajlar
6,149
Her iki türlü de satıcı hatalı bu durumda. Kabloyu da kutunun içeriğinde gönderiyorlar.
ben konu sahibine hatalısınız demedim demek istediğim kendisinin yaptığı bişi varsa olabilir çünkü oda insan sizden kaynaklı olabilir dedim diper dediğim şeyse kablodan dolayı vermiyorlarsa garantiye kablodan olduğuna emin olun
Mesaj otomatik birleştirildi:

Farklı kabloyla denedim ekranı oynattığımda ve ya sallandığında görüntü gitmedi ne zaman farkettim ilk aldığımda vardi ama bu kadar değildi bugün itibari ile biraz sallanmada dahi hemen gidiyor görüntü
Mesaj otomatik birleştirildi:


Aynen kabloyu gönderdikleri kablo kutusunun içindeki kabloyu kullanıyorum ben ne yapabilirim ki kabloyu kesecek halim yok resmen rezillik küfür eder gibi kullanıcı hatası dediler :/
şikayet varada yazın kanır ve görseller ile
 

Farex

80+ Silver
Katılım
15 Haziran 2022
Mesajlar
3,582
Bugün neredeyse 25 günlük dell allienware monitörümde sorun çıktı pc de takılırken sürekli görüntü gidip geliyordu ve baktım ki arka güç kablosunun gireceği yerde temassızlık oluyordu, monitöre her dokunduğumda görüntü gidiyor ve tekrardan kabloyla oynayıp görüntü almaya çalışıyordum görüntü geliyordu, fakat gerçekten 10 dakika uğraştım görüntü anca geldi. Dell yerinde servisi arayıp durumu anlattım fotoğraf istediler bende attım. Sonra bana dedikleri kabloda sorun var garanti dışı dediler kullanıcı hatasıymış nasıl olur anlamadım kendi ürünlerinin kabloları sıkıntılı çıkıyor ve ürün daha çok yeni bana dedikleri garanti dışı resmen rezillik yeni kablo istedim, garantisi var diye göndermediler. Ürünün 2 sene Garantisi var ona rağmen dedikleri, kablo temin edin bende gittim THH' ye şikayet ettim alacak olanlara tavsiyem Dell pişmanlık servisleri kötü eskiden iyiydi evet ama maalesef son zamanlarda çok ilgisizler ve beni mağdur durumda bıraktılar bunu bilerek almanız daha iyi yaşadığım sorun böyle maalesef yazıp paylaşmak istedim.
bak eski dell laptobjum var 2011 yılıdna aldığım taş gibi hala iş gören onu geç 2 sene önce aldığım dell g15 5530 laptobum var 3 defa servis ile iletişime geçtim ve çok iyiler evime gelip onarım yaptılar servise teslim falan uğraşmadan en fazla 2 saate işi bitirdiler. Senin bahsettiğinin aksine kaç ürün kullandım en iyi servis dell deydi. Monitör konusunda da senin bahsettiğin sorun kablodan olabilir kabloyu al değiştir eğer sorun düzelirse sorun yok ama devam ederse zaten garantiden onarım görür. Kabolar hassasdır hasar almış olabilir siz farketmeden.
 
Katılım
19 Aralık 2024
Mesajlar
9
Dahası  
Reaksiyon skoru
1
İsim
Erdi Aydoğan
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #8
bak eski dell laptobjum var 2011 yılıdna aldığım taş gibi hala iş gören onu geç 2 sene önce aldığım dell g15 5530 laptobum var 3 defa servis ile iletişime geçtim ve çok iyiler evime gelip onarım yaptılar servise teslim falan uğraşmadan en fazla 2 saate işi bitirdiler. Senin bahsettiğinin aksine kaç ürün kullandım en iyi servis dell deydi. Monitör konusunda da senin bahsettiğin sorun kablodan olabilir kabloyu al değiştir eğer sorun düzelirse sorun yok ama devam ederse zaten garantiden onarım görür. Kabolar hassasdır hasar almış olabilir siz farketmeden.
Başka güç kablosu var bende onunla denedim sorun çıkmadı ama orijinal kendi kablosu olmadığı için sorun yaratmasından korkuyorum sorum düzelmeseydi bile dellin onarım yapacağını sanmıyorum direk kullanıcı hatası demişler şaka gibi 20 günlük cihaz girişinin fotosunu da attım ben onlara girişte bir sorun gözükmüyor diyorlar.
Mesaj otomatik birleştirildi:

ben konu sahibine hatalısınız demedim demek istediğim kendisinin yaptığı bişi varsa olabilir çünkü oda insan sizden kaynaklı olabilir dedim diper dediğim şeyse kablodan dolayı vermiyorlarsa garantiye kablodan olduğuna emin olun
Mesaj otomatik birleştirildi:


şikayet varada yazın kanır ve görseller ile
Paylaşacağım ne kadar kişi görürse iyi ona göre bakarlar ben hatta satıcı firmayi da aradım onlar da şaşırdı normalde göndermeleri lazım kablo diye
 

Farex

80+ Silver
Katılım
15 Haziran 2022
Mesajlar
3,582
Başka güç kablosu var bende onunla denedim sorun çıkmadı ama orijinal kendi kablosu olmadığı için sorun yaratmasından korkuyorum sorum düzelmeseydi bile dellin onarım yapacağını sanmıyorum direk kullanıcı hatası demişler şaka gibi 20 günlük cihaz girişinin fotosunu da attım ben onlara girişte bir sorun gözükmüyor diyorlar.
Eğer çok dandik bir kablo değilse sorun yaratmaz. Kullanıcı hatası deidkleri kablonun hasar almasından dolayıdır evet hangi markayı kullanırsan kullan kablodan kaynaklı sorunlar garantiye girmez.
 
Katılım
19 Aralık 2024
Mesajlar
9
Dahası  
Reaksiyon skoru
1
İsim
Erdi Aydoğan
Eğer çok dandik bir kablo değilse sorun yaratmaz. Kullanıcı hatası deidkleri kablonun hasar almasından dolayıdır evet hangi markayı kullanırsan kullan kablodan kaynaklı sorunlar garantiye girmez.
Benim eski pc güç kablosu biraz eski bende güç kablosu fotosuda istediler fotosunu attım hatta bana kablo çok yeni dediler sorun görünmüyor dediler sonra geri dönüş yaptıklarında kullanıcı hatası dediler olaylar bu şekilde gelişti
 

Farex

80+ Silver
Katılım
15 Haziran 2022
Mesajlar
3,582
Benim eski pc güç kablosu biraz eski bende güç kablosu fotosuda istediler fotosunu attım hatta bana kablo çok yeni dediler sorun görünmüyor dediler sonra geri dönüş yaptıklarında kullanıcı hatası dediler olaylar bu şekilde gelişti
Dediğim gibi verdikleri cevap normal ve haklılar. Konun başlığını ve içeriğini değiştir yanlış bilgilendirmeden cez alırsın yoksa. Kabloya hasar verip veremediklerini bilemezler ve dediğim gibi istediğn markanın istediğin ürününü kullan, kablodan kaynaklı sorunlar garantide sayılmaz. avrupada da geçerli ama adaptördeki sorun sayılır.
 
Katılım
19 Aralık 2024
Mesajlar
9
Dahası  
Reaksiyon skoru
1
İsim
Erdi Aydoğan
Dediğim gibi verdikleri cevap normal ve haklılar. Konun başlığını ve içeriğini değiştir yanlış bilgilendirmeden cez alırsın yoksa. Kabloya hasar verip veremediklerini bilemezler ve dediğim gibi istediğn markanın istediğin ürününü kullan, kablodan kaynaklı sorunlar garantide sayılmaz. avrupada da geçerli ama adaptördeki sorun sayılır.
Yani kablo garanti kapsamına hiç bir şekilde girmiyor yani direk açtığın gibi sıfır cihazı kurmak için kabloda anında aldığın gün sorun çıksa bile kendimiz temin etmek durumundayız neyse teşekkür ederim bilgilendirme için :)
 

Farex

80+ Silver
Katılım
15 Haziran 2022
Mesajlar
3,582
Yani kablo garanti kapsamına hiç bir şekilde girmiyor yani direk açtığın gibi sıfır cihazı kurmak için kabloda anında aldığın gün sorun çıksa bile kendimiz temin etmek durumundayız neyse teşekkür ederim bilgilendirme için :)
kendin istemeden de zarar verebiliceğini unutma. İnce bir kablo neticede ve bunu onlar bilemez, ilk günden bu kadar fazla yoktu ama daha sonra arttı dedin bu kesin bir hasar aldığının göstergesi.
 
Top Bottom