Discord a ne oldu ??

Zafkiel

80+ Bronze
Katılım
7 Mayıs 2023
Mesajlar
596
Reaksiyon skoru
183
Vpn siz girilmemeye başladı nedenini bilen var mı ?
 
Bişey olduğu yok ama mobil için yeni görünüm berbat ötesi . Umarım ios a gelmez .
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Gelecekmiş ne yazıkki . Aşağıya bir referans bırakıyorum . Son derece kullanışsız berbat bir arayüz .
Bx6Xqjkff5jvJya1FLOWTOgMzB0PDWptxfFxjdkp5BvLnU9aheqtJcTsPqiFKABu2kQZSo-MtW7Lzu9nsNm2b4fYmLAnUY_v8ZakGkzn_ZkSNBs8l5w2X9oD3FQUVyTufclTGxL0sjG1-0fyt8ZbhJI
 
Bişey olduğu yok ama mobil için yeni görünüm berbat ötesi . Umarım ios a gelmez .
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Gelecekmiş ne yazıkki . Aşağıya bir referans bırakıyorum . Son derece kullanışsız berbat bir arayüz .
Bx6Xqjkff5jvJya1FLOWTOgMzB0PDWptxfFxjdkp5BvLnU9aheqtJcTsPqiFKABu2kQZSo-MtW7Lzu9nsNm2b4fYmLAnUY_v8ZakGkzn_ZkSNBs8l5w2X9oD3FQUVyTufclTGxL0sjG1-0fyt8ZbhJI
kardeşim noldu dan kasıt girilmiyor 2 3 gün öncesine kadar bir şey yoktu
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

1697751277754.png

Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

böyle kalıyor taki vpn i açana kadar
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Türk Telekom kullanıcısı mısın?
sizde de mi aynı hata var
 
kardeşim noldu dan kasıt girilmiyor 2 3 gün öncesine kadar bir şey yoktu
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Alıntıyı görüntüle
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

böyle kalıyor taki vpn i açana kadar
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


sizde de mi aynı hata var
Türk Telekom kullanıyorum böyle bir sorun yok bende.
 
kardeşim noldu dan kasıt girilmiyor 2 3 gün öncesine kadar bir şey yoktu
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Alıntıyı görüntüle
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

böyle kalıyor taki vpn i açana kadar
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


sizde de mi aynı hata var
Altyapında sıkıntı vardır kardeşim düzelt gel
 
Bişey olduğu yok ama mobil için yeni görünüm berbat ötesi . Umarım ios a gelmez .
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Gelecekmiş ne yazıkki . Aşağıya bir referans bırakıyorum . Son derece kullanışsız berbat bir arayüz .
Bx6Xqjkff5jvJya1FLOWTOgMzB0PDWptxfFxjdkp5BvLnU9aheqtJcTsPqiFKABu2kQZSo-MtW7Lzu9nsNm2b4fYmLAnUY_v8ZakGkzn_ZkSNBs8l5w2X9oD3FQUVyTufclTGxL0sjG1-0fyt8ZbhJI
ıyyyy bu ne be umarım günceleme iptal ederler
 
Bişey olduğu yok ama mobil için yeni görünüm berbat ötesi . Umarım ios a gelmez .
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Gelecekmiş ne yazıkki . Aşağıya bir referans bırakıyorum . Son derece kullanışsız berbat bir arayüz .
Bx6Xqjkff5jvJya1FLOWTOgMzB0PDWptxfFxjdkp5BvLnU9aheqtJcTsPqiFKABu2kQZSo-MtW7Lzu9nsNm2b4fYmLAnUY_v8ZakGkzn_ZkSNBs8l5w2X9oD3FQUVyTufclTGxL0sjG1-0fyt8ZbhJI
Berbat .
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,820
Mesajlar
11,081,557
Üyeler
198,197
Son üye
bilalinthehouse
Geri
Top