kardeşim noldu dan kasıt girilmiyor 2 3 gün öncesine kadar bir şey yoktuBişey olduğu yok ama mobil için yeni görünüm berbat ötesi . Umarım ios a gelmez .
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Gelecekmiş ne yazıkki . Aşağıya bir referans bırakıyorum . Son derece kullanışsız berbat bir arayüz .
![]()
sizde de mi aynı hata varTürk Telekom kullanıcısı mısın?
Türk Telekom kullanıyorum böyle bir sorun yok bende.kardeşim noldu dan kasıt girilmiyor 2 3 gün öncesine kadar bir şey yoktu
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Alıntıyı görüntüle
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
böyle kalıyor taki vpn i açana kadar
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
sizde de mi aynı hata var
Altyapında sıkıntı vardır kardeşim düzelt gelkardeşim noldu dan kasıt girilmiyor 2 3 gün öncesine kadar bir şey yoktu
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Alıntıyı görüntüle
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
böyle kalıyor taki vpn i açana kadar
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
sizde de mi aynı hata var
ıyyyy bu ne be umarım günceleme iptal ederlerBişey olduğu yok ama mobil için yeni görünüm berbat ötesi . Umarım ios a gelmez .
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Gelecekmiş ne yazıkki . Aşağıya bir referans bırakıyorum . Son derece kullanışsız berbat bir arayüz .
![]()
Berbat .Bişey olduğu yok ama mobil için yeni görünüm berbat ötesi . Umarım ios a gelmez .
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Gelecekmiş ne yazıkki . Aşağıya bir referans bırakıyorum . Son derece kullanışsız berbat bir arayüz .
![]()
İptal olmamış mesajı yazdıktan 2-3 saat sonra kalkıp baktığımda bende de artık böyle bir arayüz vardı . Çok dağınık duruyor .ıyyyy bu ne be umarım günceleme iptal ederler