Merhaba
Teknosadan aldığım iPhone 14 plus cihazımin flash (el fenerinin) stabil çalışmaması sonucu 20.gününde
değişim talebi ile teknosaya gittim. Teknosa da sorunu yazıp cihaz değişim talep ediliyor ibaresi ve gönderim nedenine DOA yazarak kvk servisine gönderdi.
Kvk da ürünü sonrasında appleye göndermis
Apple da ürünü tamir etmiş geri göndermis.
Şuan ürünüm teknosada teslim almadim. Durumu KVK ile görüşeceklerini söylediler.
Benzer bir süreç yaşayan varmıdır? Tüketiciye gitmeden en hızlı nasıl çözebilirim
Teknosadan aldığım iPhone 14 plus cihazımin flash (el fenerinin) stabil çalışmaması sonucu 20.gününde
değişim talebi ile teknosaya gittim. Teknosa da sorunu yazıp cihaz değişim talep ediliyor ibaresi ve gönderim nedenine DOA yazarak kvk servisine gönderdi.
Kvk da ürünü sonrasında appleye göndermis
Apple da ürünü tamir etmiş geri göndermis.
Şuan ürünüm teknosada teslim almadim. Durumu KVK ile görüşeceklerini söylediler.
Benzer bir süreç yaşayan varmıdır? Tüketiciye gitmeden en hızlı nasıl çözebilirim