𝙆𝙤𝙫𝙗𝙤𝙮𝙗𝙚𝙮 𝐈𝐈
80+ Bronze
- Katılım
- 4 Mart 2021
- Mesajlar
- 1,163
Napabo
Dolap müşteri hizmetleri?Napabo
En mantıklı sıDolap müşteri hizmetleri?
Kabul etmeme gibi bir şansı yok müşteri hizmetleriyle iletişime geçin her koşulda o ürünü geri almak durumunda.Adam kabul etmiyor ki hocam ben sağlam gönderdim diyor
agam ne yasıyorsan aynısnı yaz sorununu belırt yardımcı olurlar .Ne yazmalıyım kafam allak bullak
Mesaj otomatik birleştirildi:
Hocam ben ne yazmalıyım kafam çok karışık ya
Ne mahmemesi hocam ürünün kusurlu yerlerinin fotoğrafını çek müşteri hizmetlerine at ürün kusurlu satıcı böyle olduğunu belirtmedi ve iademi kabul etmiyor diye essek gibi kabul edecekZaten aldım ben kayıt
Mesaj otomatik birleştirildi:
Sonda şaşırıp pinlere elim gidiyor ama basitrmadim etmedim bide fan dönüp susuyor
Mesaj otomatik birleştirildi:
Mahkemeye veirrim ugrsirim diyir
Hocam müşteri hizmetleriyle iletişime neden geçmiyorsunuz? Burada yazmakla bir çözüm bulamazsınız. Sorununuz ne ise müşteri hizmetleriyle iletişime geçip açıklayın ürünü zaten geri almak zorunda mahkemeye falan gerek kalmaz.Hocam ışık yanıyor calistiramadim ben sadece ve sonda videoda şaşırıp elim pine tam değmeden cektim
Mesaj otomatik birleştirildi:
Ekran kartı fanı bir dönüyor susuyor
Mesaj otomatik birleştirildi:
Mahkemeye gerçekmiş denedim diye almiyormus hele hele
Mesaj otomatik birleştirildi:
Bozuk malı napayım ben
Mesaj otomatik birleştirildi:
Ürünü denemisim o hakki kaybetmişim