Donanım arşivi forum Site Bug'u

FyeLowie

80+ Bronze
Katılım
12 Şubat 2022
Mesajlar
1,111
En İyi Cevap
1
Reaksiyon skoru
482
Öncelikle merhabalar . Sitede gezerken bir Konuya girdim ve bir kullanıcının ek bölümünde bakarken "Forumlar" butonuna bastım fakat bana eki gösterdi bende bir kaç defa denedim, benden mi kaynaklanıyor diye paylaşmak istedim sinirim bozuldu . Sizde de oluyor mu ?
 

Ekler

  • Screenshot_5.png
    Screenshot_5.png
    44.3 KB · Hit: 124
Zannetmiyorum. Ama ben masaüstünde kullanmadığım için bilmiyorum ayrıca.
 
Öncelikle merhabalar . Sitede gezerken bir Konuya girdim ve bir kullanıcının ek bölümünde bakarken "Forumlar" butonuna bastım fakat bana eki gösterdi bende bir kaç defa denedim, benden mi kaynaklanıyor diye paylaşmak istedim sinirim bozuldu . Sizde de oluyor mu ?
Site açıldığından beri var bu. 2 sene önce falan yazmıştım.
Benzer sorun Webtekno sitesinde falan da var. Görseldeki bildirim ekrandayken, üst kısımdaki sekmelere tıklayamıyorsun.
Sanırım genel bir olay, çözümü de yok. Olsa 2 sene önce düzeltirlerdi herhalde.
Screenshot_219.png
 
Site açıldığından beri var bu. 2 sene önce falan yazmıştım.
Benzer sorun Webtekno sitesinde falan da var. Görseldeki bildirim ekrandayken, üst kısımdaki sekmelere tıklayamıyorsun.
Sanırım genel bir olay, çözümü de yok. Olsa 2 sene önce düzeltirlerdi herhalde.
Alıntıyı görüntüle
Ee ama ben telefonda masaüstü sekmesi olarak seçtiğinde bug olmadı bende.
 
Beyler ben hayatın bugunun ta kendisiyim. Herkeste yaşanan sorunlar bende yok. Ama başkasının yaşamadığı sorunlar bende bol.
 
Öncelikle merhabalar . Sitede gezerken bir Konuya girdim ve bir kullanıcının ek bölümünde bakarken "Forumlar" butonuna bastım fakat bana eki gösterdi bende bir kaç defa denedim, benden mi kaynaklanıyor diye paylaşmak istedim sinirim bozuldu . Sizde de oluyor mu ?
Site bug'u değil. Kullanılan tema kaynaklı bir sorunmuş.
Site açıldığından beri var bu. 2 sene önce falan yazmıştım.
Benzer sorun Webtekno sitesinde falan da var. Görseldeki bildirim ekrandayken, üst kısımdaki sekmelere tıklayamıyorsun.
Sanırım genel bir olay, çözümü de yok. Olsa 2 sene önce düzeltirlerdi herhalde.
Alıntıyı görüntüle
Zamanında bende konusunu açmıştım.
 
Benzer sorunu Xenforo haricinde de gördüm, bayağı bir baktım ama bir çözüm bulamadım. Belki kod yapısından kaynaklıdır, garip yani.
 
Geri
Top