DÜŞÜK FPS SORUNUM VAR

Katılım
3 Kasım 2023
Mesajlar
93
Reaksiyon skoru
21
Merhaba, Acer Nitro 16 RTX 4050 ve 16 GB RAM li lapobum var ET2 ve Forza 4 de GPU RAM ve işlemci kullanımı yüzde 20 seviyelerinde geziyor. Ne yaptıysam kullanımlarını bir türlü artıramadım nasıl çözebilirim.

nitrosense profili oyunda ve güç seçenekeleri en iyi performans ta
 

Ekler

  • Ekran görüntüsü 2023-12-31 192141.png
    Ekran görüntüsü 2023-12-31 192141.png
    781.6 KB · Hit: 73
  • güç ets.png
    güç ets.png
    724.7 KB · Hit: 80
Geri
Top