Düşündüğüm sistem nasıl?

gvggg1

80+ Silver
Katılım
27 Mayıs 2020
Mesajlar
3,596
Reaksiyon skoru
1,682
Bütçe
9500
işlemci:10100f 700 tl
anakart:Gigabyte z490 gaming x 1400 tl
ram:crucial ballitsix 8 gb 3000mhz 300 tl
kasa:400-450 TL'ye fanları şık duran kasa bulamadım
ssd:sandisk 500 gb ultra m2 ssd 480 tl
psu:xpg paylon 650 W psu 580tl
monitör:Acer Nitro KG242YP 165hz monitör 1400 tl
Sistem bu haliyle 5300 tl oluyor.İntel seçmemim sebebi ilerde 10700k veya 10900 alıcam.Ekran kartı olarak rtx 3060/rtx 2070Süper/RX5700xt düşünüyorum.Sorularım:
1-)10700k+rtx 3060 için psu yeter mi?
2-)kötü veya daha iyi parça var mı?
3-)Önerileriniz nelerdir?
 
Sistem çok dengesiz olmuş
Bence iyi değil.
 
işlemci:10100f 700 TL
anakart:Gigabyte z490 gaming x 1400 TL
ram:crucial ballitsix 8 gb 3000mhz 300 TL
kasa:400-450 TL'ye fanları şık duran kasa bulamadım
ssd:sandisk 500 gb ultra m2 ssd 480 TL
psu:xpg paylon 650 W psu 580tl
monitör:Acer Nitro KG242YP 165hz monitör 1400 TL
Sistem bu haliyle 5300 TL oluyor.İntel seçmemim sebebi ilerde 10700k veya 10900 alıcam.Ekran kartı olarak rtx 3060/rtx 2070Süper/RX5700xt düşünüyorum.Sorularım:
1-)10700k+rtx 3060 için psu yeter mi?
2-)kötü veya daha iyi parça var mı?
3-)Önerileriniz nelerdir?
İşlemci ve ram düşük kalmış onu zaten yükseltecekmişsin. Ramı 16 yap. 650 W Yeter.
 
Bayağı dengesiz geldi bana. 10100F'e Z490...
 
Bu sistemde bu anakartta bu kadar yatırım yapmaya gerek varmıydı gereksiz olmuş.
 
işlemci:10100f 700 TL
anakart:Gigabyte z490 gaming x 1400 TL
ram:crucial ballitsix 8 gb 3000mhz 300 TL
kasa:400-450 TL'ye fanları şık duran kasa bulamadım
ssd:sandisk 500 gb ultra m2 ssd 480 TL
psu:xpg paylon 650 W psu 580tl
monitör:Acer Nitro KG242YP 165hz monitör 1400 TL
Sistem bu haliyle 5300 TL oluyor.İntel seçmemim sebebi ilerde 10700k veya 10900 alıcam.Ekran kartı olarak rtx 3060/rtx 2070Süper/RX5700xt düşünüyorum.Sorularım:
1-)10700k+rtx 3060 için psu yeter mi?
2-)kötü veya daha iyi parça var mı?
3-)Önerileriniz nelerdir?
ram 16gb yaparsan iyi olur ama 10100F işlemciye Z490 anakart koyman biraz saçma olmuş anakarta çok yatırım yapmışsın
 
Ben olsam RTX 3060 için R5 5600X alırdım, oyun konusunda çok başarılı.
 
Geri
Top